Páč už se fakt nudím a dlouho jsem se v ničem nevrtal, vymysel jsem si výměnu vnitřků za "oněcovíce" stavitelné. Na výběr bylo CBR 600 F3 a pak můj zrak spočinul na VTR. Pak jsem teda měl anabázi s jedním vychcánkem, ale to spravil Assassin. Namontováno, funguje to...sice jen o něco líp, ale co by člověk chtěl od 41 mm vidlí, že jo...Jen jsem musel udělat nové podložky, což vzhledm k počínajícímu kupení různých dílů z různých motorek nebyl problém.
Podložky- furt se mi zdálo, že bych mohl sedět rovněji, tak jsem nechal vytočit podložky a jo, sedí se mi líp...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže...
Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vyd
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.04.2012 |
Uskutečněno:
| 25.04.2012 |
Tachometr:
| 75000km |
-
Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad j
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 21.03.2012 |
Uskutečněno:
| 21.03.2012 |
Tachometr:
| 74200km |
-
Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 27.01.2012 |
Uskutečněno:
| 27.01.2012 |
Tachometr:
| 74150km |
no ty vole to je dobrý
to chci taky