Suzuki GSX-R 600 (2001)

Vloženo 14.12.2008
Aktualizováno 9.2.2013

Vloženo: 10.08.2011, Uskutečněno: 04.08.2011, Zhlédnuto: 3x

Tak je to tady, konečně jsem se dočkal své úplně první opravdové motodovolené!

Přípravy
Přípravy byly poměrně zajímavé, zahrnovaly hodiny googlování těch správných turistických lokalit i ubytování, na základě kterých jsme stanovili finální trasu výletu Předpověď počasí byla na prd, ale náhodě jsme nic nenechali - naše výbava obsahovala nepromoky, reflexy, emerickou pásku, sprej na řetěz, hasicí sprej i antipich, který se nakonec náramně hodil!

1. den
V 8 ráno jsme vyrazili z České Lípy Počasí bylo trochu na hraně, mraky se honily na nebi jako jezdci motoGP na okruhu a výhled na horizont nebyl o moc příznivější I přes počáteční nejistotu jsme se vypravili a této nepříznivé frontě nakonec ujeli

Naším cílem dne byly Vilémovice u Blanska, kde jsme měli rezervované ubytování kousíček od Macochy Když už to vypadalo, že dojedeme na suchu, tak jsme 2km před cílem vjeli pod mrak a za tu chvíli byli úplně durch Přeháňka odešla během chvíle a udělalo se hrozný vedro - do Macochy asi 2 km, inu riskli jsme to nalehko - chtěl jsem delší kalhoty, ale zapomněl jsem si je doma - vypadal jsem komicky - viz foto

1. den se stihla již zmíněná Macocha - původně jsme chtěli také do jeskyní, ale po nesmyslném výletu lanovkou vzhledem k matoucím informacím na prodejně vstupenek a jejich úžasně ochotnému přístupu jsme se na to vykašlali

Zbytek dne patřil nákupu v Blansku, kde jsme mimochodem koupili dlouhé kalhoty pro mě a cestou se stavili na večeři

Vše vypadalo ideálně, ale to jsem ještě netušil, že si nějaký CYP zapomněl na cestě ocelovou šponu, kterou jsem měl v té době již v zadní gumě na běhounu Detailněji v samostatném příspěvku v deníku

2. den
Krásné ráno - při promazání řetězů po slejváku jsme zjistili defekt a opravili ho Dál jsem pro jistotu pokračoval bez batůžka, přijeli jsme do Kroměříže, kde jsme si dopřáli prohlídku věže a zámku - na zahrady buhužel nezbyl čas

Dalším cílem byl adrenalinový park Všemina - tam jsme se všichni hezky vyblbli - horolezecké stěny byly super zážitkem pro celou výpravu a já měl obrovskou radost z pokoření stěny, která byla šikmo, ale vzad do převisu

Lehkej pozdní obídek v podobě kuřecího salátku a přesun do Vizovic - posledních 10km opět v dešti - motorky se uklidily do garáže, hadry se daly schnout a šli jsme na nákup a poté na večeři, kterou byla pizza a moravský vínko

3. den
Zadní guma stále drží jak cyp, proto se odvažuji opět nabrat batůžka a vyrážíme směr Rožnov pod Radhoštěm. Skanzen stál opravdu za to! Nejlepší byly bezesporu ukázky strojů na vodní pohon a oživlé budovy také stály za to! V dřevěném městečku byl navíc folklorní festival Jánošíkův dukát , tož taky pěkná podívaná

Vzhledem k časové náročnosti jsme se rozhodli o posun plánovaného programu na druhý den a vyrazili se ubytovat do Ostravice Ubytování hezké, ale byli jsme tam brzy, proto jsme si na večer rezervovali bowlingovou dráhu, která byla asi 2km pěšky do kopce, ale byla to hezká procházka Po bowlingu jsme si dali večeří a vydali se na zpáteční cestu

Zpáteční cesta se ale trochu zvrtla - člen naší výpravy v té moravské tmě blbě šlápnul do díry na silnici a byl z toho otok kotníku ve velikosti tenisáku Nic moc, do penzionu jsme se dobelhali, ale naděje, že by s tímhle mohl druhý den ráno jet, byla minimální. Pozdější lékařské vyšetření ukázalo na odštíplý kus kosti v kotníku

Po velkých bojích, ledování a přemlouvání k analgetikům uleháme

4. den
Otok v rámci možností splaskl a noha naštěstí umožňuje řízení motorky Jedeme do technického muzea v Kopřivnici Tam jsem se opravdu těšil, fotky z toho místa vypadaly úžasně a realita tomu také odpovídala Po troše bloudění (na Moravě asi chybí peníze na ukazatele směru ) jsme dorazili na místo, maroda nechali na zahrádce s kafíčkem a my ostatní vlítli do muzea

Opravdu úžasný zážitek, který všem vřele doporučuji!!!

Nyní nás už čekala pouze cesta domů - něco kolem 400km Cesta probíhala v klidu a v pohodě, posledních 200km v reflexu a nepromoku...

Tímto dnem padl můj denní rekord v kilometrech - s batůžkem jsme na Mršce za 1 den najeli celkem 436km No jo, byli už i příjemnější věci Holt supersport a pohodlí na cestách...

Shrnutí:
I přes nepříznivou předpověď se nám počasí vydařilo myslím si velice dobře a i přes drobné nepříjemnosti se celá motodovolená velice vydařila

Tímto děkuji všem účastníkům akce za společnost a příjemně strávené 4 dny

... celkem najeto 1016km

• Poslední rozloučení

Dnes proběhlo odhlášení na kupujícího a zrušení povinného ručení... Sbohem :-X

Typ: Prodej
    Vloženo: 21.06.2012
    Uskutečněno: 21.06.2012
  • Sbohem...

S radostí i lítostí v jednom oznamuji, že Mrška šla dnes do světa :-( Pevně doufám, že novému majiteli bude sloužit stejně tak dobře, jako sloužila mě :-)

Typ: Prodej
    Vloženo: 19.06.2012
    Uskutečněno: 19.06.2012
  • Převoz na prodejnu

Dnes jsem se rozhodl Mršku vystavit na motoprodejně u mého známého v Jablonci nad Nisou :-) Cesta do Jablonce proběhla ve svižnějším rozlučkovém tempu a ani při této poslední jízdě mě nezklamala, holka moje:-DD Bud