Podle manuálu jednoduchá záležitost, v praxi trochu složitější bez speciálního nářadí, o kterém ale inženýři z Hondy v manuálu nic nepíší.
Nestačilo sundat kapoty a odklopit chladič (dle manuálu stačí), ale bylo nutné zvednout nádrž a vyndat celý airbox. Problém ale stále je ten, že svíčky jsou hodně zapuštěné v motoru a přímo nad nimi je rám. Takže svíčák nasazený na prodlužovací tyčce se tam nedostane. Bylo nutné hodit svíčák do díry, postupně na něj nasadit dvě kratší prodlužky a pak zbylo pod rámem místo jen na půl otočky ráčnou (aby šla vyndat), svíčku vyšroubovat rukou a vyndat první prodlužovák, odpojit, druhý prodlužovák, odpojit a vyndat svíčák se svíčkou.
Vlastník | Perda | |
---|---|---|
Vloženo | 18.7.2011 | |
Aktualizováno | 17.5.2012 | |
Zobrazeno | 2 695x |
jj, tohle je zaludnost, proto po zkusenost u staryho farose to strkam na vymenu svicek do servisu, protoze jinak bych neco rozmlatil, protoze na tohle mit doma v garazi nervy, to ja fakt ne, hi