Jednoho dne jsem zašel podívat na Džafu.
Bohužel se mi naskytl pohled k pláči. :( Na houbičce která zakrívala vstup sání se objevila mastná skvrna po oddělání houby začal vytékat olej od vrtulky . :-/ , turbo jsem tedy oddělal v sání 2dcl oleje ve výfuku 3dcl.
Co se muselo udělat bylo jasné ! Započalo rozdělávíní krom oleje mě překvapily karbonové usazeniny z dřívějšího používání.
Po oddělání poloviny turba jsem se vrhlnu n aopačnou stranu a HLE! Šrouby držely, jak přivařený. Nevěděl jsem co s tím a už přemýšlel o přivaření klíčů abych je urval! Ovšem pomohla školní praxe a autogen. Nahřátí do ruda a následné povolení bylo v cajku.
To ovšem není vše, Fluidní ložiska nejsem schopen pod tlakem umazat a začal jsme se tydy shánět po valivých. Rozměry hřídelí a děr konstruoval asi Dart Weider při průletu černou dírou, jelikož rozměry nepasovali ani pro ložiska dělaná v palcích natož v mm , varianta padla na jehly ... ovšem ty se v rozměru 2,8mm nevyrábí ! Poté co jsme vymýšlel jak na hřídel dopasuju pouzdro jsem se nezapoměl zeptat i mého kamaráda, který nechápu jak ! tento rozměr sehnal a tvrdost materiálu odpovídala tvrdosti ložisek ! Nyní se celý setrvačný systém snažím co nejvíce odlehčit a stihnout další vístavu.
Vlastník | Zar | |
---|---|---|
Vloženo | 17.4.2008 | |
Aktualizováno | 28.12.2015 | |
Zobrazeno | 25 700x |
Dark weider Jinak pěkný :)