PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600N (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník knizmi
Vloženo 24.7.2010
Aktualizováno 30.1.2012
Zobrazeno 2 161x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6


Vloženo: 08.04.2011, Uskutečněno: 23.10.2010, Stav tachometru: 12100 km, Zhlédnuto: 4x


Tak se mi podařilo motorku položit při dobržďování u krajnice na štěrku. Naštěstí se díky nízké rychlosti nic moc mě ani motorce nestalo, ale jelikož jsem poškrábané díly měnil za nové originály, tak se to trochu prodražilo.

V první řadě to odnesla několika ne moc pěknými škrábanci motorka - nejvíc asi pravé závažíčko na řídítkách, kufr* a obě (přední a zadní) brzdové páčky. Poškrábaný byl také chromovaný rám světla (ještě že to se nerozbilo), plasty přístrojovky, pravé (spojkové) víko motoru a výfuk. Nepatrně je také škráblý přední blatník a chladič.

Téměř všechny všechny poškrábané díly jsem vyměnil za nové originální, výfuk mi v servisu perfektně rozleštili a motorka je zase jako nová. Jediné, co připomíná pád, je z boku odřený kufr. Mám vyzkoušeno, že když někomu neřeknu vysloveně kde má co hledat, tak by ho ani nenapdlo, že motorka ležela.

V druhé řadě to odneslo 14 dní staré oblečení. Nejdřív jsem byl naštvanej, teď jsem ale rád, že jsem ho měl. Kdybych spadnul v riflích, tak i při nízké rychlosti by to pěkně odneslo přinejmensím pravé koleno.

Trochu také naštve, že jsem přes zimu plánoval koupi padáků. Kdybych to udělal už na podzim, tak jsem to měl levnější minimálně o kryt spojky a škrábanec na chladiči.

* Docela mě pobavilo, že v návodu u kufru bylo něco o maximální nosnosti 3 nebo 5 kg. Kufr bez problémů vydržel pád 200kilové mašiny a pravděpodobně tak zachránil podsedlové plasty a nějaké větší poškození výfuku.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna oleje a filtru

    Opět po cca 6000 km vyměněn olej a filtr. Tentokrát Motul 5100.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 31.07.2013
    Uskutečněno: 18.06.2013
    Tachometr: 30500km
  • Servisní prohlídka

    Provedena servisní prohlídka na 24 000 km. Kontrolováno vše, co podle manuálu mělo být, včetně vůlí ventilů - vše OK. Výměna oleje (Castrol Power 1 GPS) a filtru, brzdové kapaliny a vzduchového filtru.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.05.2012
    Uskutečněno: 10.05.2012
    Tachometr: 24030km
  • Výměna přední pneu

    Výměna původního předního Bridgestonu BT57 za BT023, abych to nemusel řešit na jaře. Až tam vrátím baterku, tak se ještě musím podívat na přesný počet km, ale určitě jsem ji na podzim ukládal s více než 20 000. Holt asi

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 30.01.2012
    Uskutečněno: 30.01.2012
    Tachometr: 22710km


TOPlist