Tak se mi podařilo motorku položit při dobržďování u krajnice na štěrku. Naštěstí se díky nízké rychlosti nic moc mě ani motorce nestalo, ale jelikož jsem poškrábané díly měnil za nové originály, tak se to trochu prodražilo.
V první řadě to odnesla několika ne moc pěknými škrábanci motorka - nejvíc asi pravé závažíčko na řídítkách, kufr* a obě (přední a zadní) brzdové páčky. Poškrábaný byl také chromovaný rám světla (ještě že to se nerozbilo), plasty přístrojovky, pravé (spojkové) víko motoru a výfuk. Nepatrně je také škráblý přední blatník a chladič.
Téměř všechny všechny poškrábané díly jsem vyměnil za nové originální, výfuk mi v servisu perfektně rozleštili a motorka je zase jako nová. Jediné, co připomíná pád, je z boku odřený kufr. Mám vyzkoušeno, že když někomu neřeknu vysloveně kde má co hledat, tak by ho ani nenapdlo, že motorka ležela.
V druhé řadě to odneslo 14 dní staré oblečení. Nejdřív jsem byl naštvanej, teď jsem ale rád, že jsem ho měl. Kdybych spadnul v riflích, tak i při nízké rychlosti by to pěkně odneslo přinejmensím pravé koleno.
Trochu také naštve, že jsem přes zimu plánoval koupi padáků. Kdybych to udělal už na podzim, tak jsem to měl levnější minimálně o kryt spojky a škrábanec na chladiči.
* Docela mě pobavilo, že v návodu u kufru bylo něco o maximální nosnosti 3 nebo 5 kg. Kufr bez problémů vydržel pád 200kilové mašiny a pravděpodobně tak zachránil podsedlové plasty a nějaké větší poškození výfuku.
Vlastník | knizmi | |
---|---|---|
Vloženo | 24.7.2010 | |
Aktualizováno | 30.1.2012 | |
Zobrazeno | 2 161x |