- přední pneu MITAS E-09
- promazání spojkového lanka
- narovnání převlečné podložky výf.kolena zadního válce + nové usazení kolena s azbestovou šňůrou (asi po 50 km jsem zjistil, že to stálo za h..no)
- zapojení vyhřívaných rukojetí přes relé, jištěné spínáním přes spínací skříňku
- úprava odvětrání karburátorů
KONTROLA A SEŘÍZENÍ VENTILŮ:
Přední válec (FT):
sací ventil levý 0,17mm suvně (0,18 nakraj)
sací ventil pravý 0,17mm suvně (0,18 nakraj)
výfukový ventil 0,22mm suvně (0,23 nakraj)
(pouze kontrola, BEZ seřízení)
Zadní válec (RT)před seřízením:
sací ventil levý 0,17mm suvně
sací ventil pravý 0,20mm suvně
výfukový ventil 0,24mm suvně
- seřizovací šroub ventilů 3x pro zadní válec (starý měl vydrolenou dosedací plochu)
Stav po seřízení:
sací ventil levý: 0,15mm suvně
sací ventil pravý: 0,15mm suvně
výfukový ventil: 0,20mm suvně
Vlastník | marin.zem | |
---|---|---|
Vloženo | 22.2.2010 | |
Aktualizováno | 18.8.2017 | |
Zobrazeno | 9 749x |