VYJIZDKA NA SUMAVU A JE ROZHODNUTO
Po jednodennim trapeni s vykonem 25kW jsem usoudil, ze to takhle dal nepujde a zacal jsem resit otevreni vykonu na 57kW.
Zajel jsem tedy na Jarov, kde v tu dobu meli nejake dny Honda a veskere nahradni dily a doplnky Honda meli slevu cca 30 procent. Objednal jsem tedy ostrou RJ, sadu difuzoru a dle slov Jarova jeden cistej klic pro vybrouseni dle stavajiciho klice. Dale pry udajne melo stacit vymenit RJ a cistym novym klicem motorku nastartovat (samozrejmne se mi tato variace dle servisu Honda Jarov zdala jako scestna, prazdnej klic nemuze preci komunikovat s novou RJ)
Po vyzvednuti objednanejch veci a zaplaceni sumy dle faktury jsem si domu odvezl RJ, jeden klic, kterej jsem po ceste v Tescu nechal vybrousit a sadou velkych difuzoru. Doma jsem vymenil RJ a pokusil se nastartovat..., no samozrejmne to nenastartovalo :)))
Po teto trapne situaci jsem telefonicky hovoril s jarovem a ptal se jestli se moto nema nejak ozivit prez pocitac a podobne, nic kloudne nevedeli a ani nedokazali poradit. Kontaktoval jsem teda Hondu v Letech Dobrichovic a po konzulfaci jsem jim motorku odvezl.
Po par dnech volali ze je vse zprovozneno, kompletne i s vymenou difuzoru. Byl nutny objednat jeste jeden cisty klic pro spravne dokonceni parovani nove RJ s novejma klicema.
Dale me upozornili ze mi dotahli predni brejle, ulozeni v krku a srovnali zapusteni jedne trubky tlumicu co byla taky povolena.
By me zajimalo co tedy Honda Jarov pri prvni garancni prohlidce v 1000km vse kontroluje, kdyz po ujeti 500 km je skoro vsechno na predni vidli povolene.
Od teto doby jsem usoudil ze budu jezdit na garancky do Let u Dobrichovic, jejich pristup a profesionalita je na uplne jinem levelu.
Vlastník | Dusan76 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.3.2010 | |
Aktualizováno | 27.4.2013 | |
Zobrazeno | 2 692x |