PROFIL MOTORKY

Jawa 50/05 (1962)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PajkaLS
Vloženo 18.5.2010
Aktualizováno 15.11.2010
Zobrazeno 2 910x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.08.2010, Uskutečněno: 26.07.2010, Zhlédnuto: 3x


Pionýra jsem koupil jako zadřeného, zjistil jsem ale, že zatuhlost motoru spočívala v přirezlém magnetu.

Provedeno: Rozhýbán a přetěsněn motor, nové kroužky, zabroušena hlava, nové (jiné) zapalování, nový sekundární řetěz, narovnán stojan a opraven systém sklápění, nádrž vymořena kyselinou citronovou (odrezena), výměna karburátoru (za lepší), koupil jsem repliku odkapové misky, výměna jednoho kola, druhé zalepené, výměna řídítek za jiná (s lepším chromem), vyčištění výfuku, repase bovdenů (původní opletené jsem zachoval, pouze jsem vyměnil lanka), nové pakny, atd...

Stále ale ještě není v provozu, zase až bude čas a chutˇ...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Oprava elektroinstalace

    Doplnění chybějící indukční cívky a celková repase původní elektroinstalace. Snažil jsem se především zachovat původní dráty (nebo je šetrně nahradit shodnými) a kontakty. Nutná byla pouze výměna ztvrdlých bužírek. Hotov

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.11.2010
    Uskutečněno: 14.11.2010


TOPlist