Yamaha YBR 125 (2006)

Vloženo 16.2.2008
Aktualizováno 28.2.2012

Vloženo: 13.07.2008, Uskutečněno: 13.07.2008, Zhlédnuto: 6x

Motovýlet Jižní Čechy Květen 2008 (26.-28.5.)

Počet motorkářů: 4 (Matt - YBR, Uhel - Kymco, Maro - Varadero, Meggie - CBR)
Sraz: 9:45 Brno - Královo pole, 10:00 Brno - Kohoutovice
Trasa: Brno - Moravské Budějovice - Slavonice - Třeboň - Trhové Sviny (20 km JV od Českých Budějovic) a dále místní vyjížďky

26.5.08 - Pondělí
Sraz proběhl podle plánů. Ve třech jsme pokračovali přes Brno do Kohoutovic, kde jsme se setkali s posledním motorkářem. Plánovaná cesta vedla přes Ivančice, ale kvůli opravě jediného mostu jsme byli nuceni provést malou zajížďku přes ty nemenší vesničky jaké na Jižní Moravě existují. Ani tam neměli asfaltovou silnici. Naštěstí ani supersport neměl problém projet mezi hliněnými dírami v "silnici." Jinak byla cesta bez sebe menších problémů. Jedna z mála zastávek byla ve Slavonicích na oběd. Tím se docela změnil plánovaný čas příjezdu. U Třeboně jsme dokonce sjeli na jih ke Chlumu, což nám znemožnilo minimalizovat zpozdění. Z původně plánovaných 15:00 se stalo 16:45. Po příjezdu do Trhových Svinů jsme se ubytovali. Měli jsme zařízené jednoduché ubytování jen na přespání. Večer následovala jen vyjížďka do Českých Budějovic a zábava v podobě Bowlingu.

27.5.08 - Úterý
Ráno jsme si koupili jsem malou snídani v místním obchodě a vyrazili jsme na velkou cestu. Z Trhových Svinů jsme vyjeli na Nové Hrady. Cestou nás předjížděl šílenec na Kawasaki Ninja. Ani jsem ho neviděl. Musel valit přes 150kmph. Zde jsme si chtěli udělat zastávku u hradu, ale není tam povolený vjezd motorových vozidel, tak jsme pokračovali k hranicím. Počasí nám zatím moc nepřálo, ale jako bychom s překročením hranic změnili i podnebný pás. S krásnými silničkami lemovanými různobarevnými poli přišlo nádherné slunečné počasí. Po pár kilometrech jsme byli nuceni udělat malou pauzu. Maro měl problém s čočkami a tak se musel vrátit zpět domů. My zbylí tři motorkáři jsme pokračovali po cestičkách do Weitry. Zde jsme měli s Marem opět sraz. Opět v plném počtu jsme pokračovali na Freistadt. Tady jsme chytli pořádnou kolonu přes celý město. Potkali jsme dva italské motorkáře se znatelně vyšší kubaturou. Chvíli jsme se jich drželi při předjíždění kolony, ale jak jsme se z ní vymotali, otočili rukojetí a byli ti tam. My jsme pokračovali na Bad Leonfelden. Před ním jsme odbočili a vrátili se na českou stranu hranice. Další zastávka - Lipno. Mysleli jsme si, že se i vykoupeme, ale voda měla nanejvýš 15°C. Zašli jsme si na jídlo a jeli jsme do Českého Krumlova. Tady jsme si udělali procházku městem. Cestou "domů" už jsme byli docela vyčerpaní. Dojeli jsme asi kolem 18-té hodiny. Najeli jsme cca 175 km.

28.5.08 - Středa
Dnes bude náročný den. Plánujeme výlet na Hlubokou a odpoledne cestu domů. Cestou na Hlubokou se stala malá nehoda. Při výjezdu z benzinky v Budějcích Meggie malinko zapomněla na brzdy a narazila maskou do mého nosiče. Ze spodu trčí na omak tupé konce konstrukce, ovšem pro měkké plasty to znamenalo díru u pravého světla. Každopádně jsme všichni dojeli pod zámek. Vystoupali jsme k zámku, bohužel zase bez strojů udělali jsme pár fotek a jeli jsme zase zpět. Sbalili jsme se a vyrazili na cestu. Za Třeboní jsme si dali jídlo a pokračovali v cestě. U Kunštátu jsme se rozdělili, protože Maro nechtěl jet po hlavním tahu na Brno. Ještě jsme si udělali malou pauzu v Telči a pak už rovnou do Brna. U Ostrovačic se vedení ujal scooterista Uhel, který nás chytře navedl na dálnici. Po staré si to valí chvilkama i 100 kmph, ale na dálnici kde tu rychlost potřebujeme dvakrát tolik jede jen 80. A ne, že by sjel na prvním sjezdu na Pisárky, on jede dál až na Vídeňskou. Chtěl nás předjíždět kamion, ale nedařilo se mu to. Najížděl na Meggie, která chudák jela s nejsilnější motorkou vzadu. Nakonec nás v levotočivé zatáčce předjel, ale po 200 metrech se zase musel zařadit. Meggie se ve městě odpojila a já s Uhlem jsme ještě jeli na Lesnou k Shellce pro palivo. Tady jsme se rozdělili a jeli každý domů.

• Nová přední pneu

Tak po 3 letech jsem byl špatným stavem přední pneu vyměnit. Divím se, že ta původní vůbec vydržela. Teď je vepředu obuta Continental ContiGO. Parádní vzorek.

Typ: Oprava
    Vloženo: 09.04.2010
    Uskutečněno: 09.04.2010
  • Tak dnes jsem překročil hranici 20000 šťastně naježděných kilometrů v sedle mé YBRy. Bohužel zadní pneu už je opět ve stavu, kdy uvažuji o její výměně. S Metzelerkama jsem spokojen, vyměním opět za tuto.

Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2009
    Uskutečněno: 15.05.2009
    Tachometr: 20000km
  • 29.6.2008 se mi stala nepříjemná nehoda. Při jízdě se mi nějakým způsobem podařilo najet na 4cm dlouhý hřebík a mám plášť i duši durch. Naštěstí jsem byl jen pod kopcem pod garáží, a jen jsem popojížděl. Stát se to ve vy