Honda CBF 500 (2007)

Vloženo 4.2.2008
Aktualizováno 31.10.2009

Vloženo: 06.07.2008, Uskutečněno: 06.07.2008, Zhlédnuto: 4x

Dovolená- Jezerní motojízda 2.7. – 5.7.
Naší první dovolenou na motorce jsme s manželkou zahájili o den dříve, než byla jezerní motojída plánovaná a připravil jsem jí našemu 10. výročí svatby překvapení. Náš první den začal jízdou z Prahy do Brna, kde jsme měli ještě nějaké pracovní povinnosti , malá okružní jízda okolo Brna a pak jsme měli domluvené ubytování v hotelu Santon u brněnské přehrady, kde jsem měli domluvené wellness. Den a půl masáží, saunování, whirpool a bazének-prostě parádní relax,který jsme doplnili romantickou večeří na terase hotelu. První den jsme na motorce ujeli 340 km.
Druhý den po snídani jsme vyjeli z Brna do Uherského Brodu, kde jsme měli sraz s partou, která se účastnila jezerní motojízdy. Čekala nás pěkně blbá objížďka přes Kyjov. V Uherském Brodě se nás na náměstí sešlo celkem 17 motorek,někteří singel a někteří s manželkama,partnerkami nebo jen s „neznámím baťůžkem“ . Ve 13 hod jsme vyrazili k prvnímu jezeru-Slnečná jezera –Senec- kousek od Bratislavy . Druhý den jsme ujeli celkem 265 km.
Třetí den jsme jeli přes přechod Rajka na Györ,přes Veszprém směrem k jezeru Balaton . Kousek za Györem odhadem tak 30km nás bohužel opustily dvě motorky se třemi členy posádky. Kolega na Fazeru byl hodně dlouhý v zatáčce, vlítl do svodidel. Srážku přežili zaplať pánbůh bez zranění, ale s motorkou je to horší. Ta to jen tak nerozchodí. Jinak celkem pěkná silnice a po několika hodinách jízdy a krátkém hledání volného kempu jsme rozbalili stan v kempu Europa. Samozřejmě proběhla večeře, koupání nějaké to pivko a vínko.Další den jsme měli jet k jezeru Neusiedler See,ale rozhodli jsem se,že pojedeme na Moravu na Nové mlýny. Třetí den jsme najeli 248 km.
Čtvrtý den jsem nevyrazili v jedné velké skupině,protože někteří to s pivkem přepískli a ráno měli 2 promile,tak ti jeli později, někteří jeli přes Vídeň, kde byli u „Lujze“ utratit nějaké to euro a nás zbylých 7 motorek jelo po okreskách okolo celého Balatonu přes Veszprém,Györ,Bratislavu,Břeclav Mikulov na Nové mlýny. Tam jsme si dali podle mého názoru nejlepší grilované sele v životě a s manželkou jsme dohromady snědli ¾ kg masa. Mezitím dorazila druhá skupina již střízlivých kamarádů,kteří nás pomalu dohnali,protože to hnali po dálnici. Tady jsme se s manželkou domluvili,že stan už rozbalovat nebudeme a dáme přednost pohodlí a vyrazíme ještě večer k domovu do Prahy. Ještě jsme neváhali a jeli jsme se pochlubit známým (Petr CBF) jak proběhla naše dovolená.Čtvrtý den jsme celkem najeli 584 km.
Chtěl bych poděkovat všem,kteří byli s námi na motojízdě, ty tři dny s nima byly fajn a doufám, že to někdy zopakujeme .
CELKEM JSME NAJELI ZA ČTYŘI DNY 1437 km

• Prodej

Tak po třech sezónách nadešel čas na výměnu. S CBF jsem byl naprosto spokojený a doufám, že tak bude i nová majitelka.

Typ: Prodej
    Vloženo: 31.10.2009
    Uskutečněno: 30.10.2009
  • Slapy

Dneska při nádherném počasí jsem si vyjel na 120 hodně rychlých km. Tedy co stroj a hlava dovolili. Bohužel jsem jel sám,tak to bylo poze těch 120 km. Měli jsme jet s Petrem CBF, ale asi doma dostal "zaracha" :-). Škoda,

Vloženo: 29.07.2009
    Uskutečněno: 29.07.2009
    Tachometr: 20250km
  • Beroun

Dneska jel Petr převážně sám. Já se přidal až v Letech u Dobřichovic, kde jsme se občerstvili a jeli jsme na Karlštejn,Beroun,Rudná a do Prahy. Petr musí FZ1 co nejdříve zajet, protože v srpnu jedeme do Brna na okruh.