Na konci minulého roku jsem měl najeto cca 2500km po výbrusu. Jelikož jsem si říkál, lepší více oleje do benzínu než méně. Což se ukázalo jako špatné rozhodnutí. Prvních 1500km jsem přidával do benzínu polosyntetiku od Castrolu v poměru 1:40. Měl jsem nastavenou bohatou směs a tím se mi na právém válci pořád zanášela svíčka a to jsem jezdil na N15YC na levém klasika N15C. Pak jsem sice přešel na syntetický Castrol v poměru 1:50. Nemluvně o tom jak Jawka čoudila.
Proto jsem se před novou sezonou rozhodl nechat motorku seřídit a vyměnit pár potřebných komponent v autorizovaném servise JAWY V Korytech v Praze.
Když jsem motorku přivezl do Koryt pan Růžička se divil, že jezdím na každém válci s jiným typem svíček a hlavně N15YC. Ale věděl jsem, že když je bohatá směs, je menší pravděpodobnost, že se píst propáli.
Jako vhodný typ svíček mi doporučil NR15C.
Po tom co jsem si přivezl motorku ze servisu jsem si říkal, že vyzkouším dát i na pravý válec svíčku N15C, po seřízení by to mělo pálit i na tuto svíčku.
Motorku jsem sice po pár pokusech nastartoval, ale špatně mi to dobíjelo a pěkně mi to střílelo do pravého výfuku. Motorka mi prostě s touhle svíčkou vůbec nejede.
Tak ted už po vyčištění karburátoru a seřízení je už jízda lepší, motorka mín čoudí. Najel jsem za minulý víkend a tuhle sobotu cca 420km. Průměrná spotřeba se mi snížila na 5l. Je to průměr spotřeby ve mestě a mimo město.
Na závěr asi jen, snad se mi nepovede propálit ten pravý píst.
Vlastník | fandapospi | |
---|---|---|
Vloženo | 9.6.2009 | |
Aktualizováno | 14.4.2015 | |
Zobrazeno | 1 960x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ