Po třech dnech ježdění si uvědomuji, že to upevnění přední části sedla do nádrže asi nemá být takové, jaké je . Už na prodejně mi ale motku s tímhle normálně předvedli . Ten hliníkový klobouček normálně rvali při sundávání sedla přímo z nádrže, přestože tam má fest držet a sedlo má být za něj jen zavlečeno.
Faktem je ale to, že právě upevnění tohoto držáku i bočních plastíků na nádrži není zrovna moc důvěryhodné. Jsou tam takové mrňavé mosazné "jakoby-hmoždínky", do kterých když se zašroubuje šroub, tak se zatáhnou do stěny nádrže.
Do servisu to dávat nechci, protože by to tam hoši pravděpodobně nějak zalepili a tomu bych vůbec nevěřil, protože ta díra je už dost vychozená. A pochybuji, že by se jim chtělo měnit celou nádrž . Proto volba nápravy padla na svépomoc.
Vyřešil to soustruh, na kterém se vyrobilo nové Fe futro se závitem M10. To se do díry za tepla zašroubovalo. A teď je to pevný jak skála .
-------------
Potom se ještě čaruje s ložisky řízení, protože nejde ideálně volně. Jenže s tím se nedá nic dělat . Ložiska jsou nastaveny dobře, ale paseku dělá silonový těsnící kroužek pod hlavou řízení, který má o pár setinek mm větší výšku než by bylo potřeba. Je to tam prostě moc natěsno. Jediné co trochu pomůže je namazání olejem, a pak už jen čekat na spoustu najetých km, až se to vychodí .
(Jinak zatím po ujetí 3500km je to skoro ideál )
- na fotkách je už úchyt po opravě. Takto má ale vypadat i v originále
Vlastník | Martic | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2009 | |
Aktualizováno | 24.5.2012 | |
Zobrazeno | 28 167x |