tak jsem ve finále :)).
Už mi zbývá jen pastorek a dopnutí řetězu (nakonec jsem se rozhodl o úpravu původního z XTZ ale soustruh se nechytal tak jsem ho nechal zbrousit ,dnes jsem ho měl mít ale kámoš co jsem si ho měl u něj vyzvednout tak asi včera moc přebral a nebyl k mání :( ).
S dokončováním žádné velké problémy nebyly.
Jediné na čem jsem se malinko zasekl bylo zapojení "chcípáku" a tlačítka starteru (velmi mne překvapili soudruzi z Japonka ,že na motorkách z stejného roku nedodržují barevnou legendu - XTZ 89 srater /červeno bílý + modrobílý/ a chcípák /modrobílý + černý/ - FZR 89 startér /černý + modro bílý/ chcípák /2x červenobílý/).
Tím došlo k záměně při napojení na hlavní kabeláž.Výsledek byl ten,že motor běžel jen se seplým tlačítkem starteru.Takže rozborka a přezapojení.
Osadil jsem nové přepákování (netuším z čeho),zrušil zadní stupačky.Dodělal držák nádobky zadní brzdy a výfuku.
A nastartoval :D
Projet jsem se nemohl ,tak jsem ještě vše podotahoval a důležité šrouby pojistil lepidlem.
Vlastník | sannysrx | |
---|---|---|
Vloženo | 24.10.2008 | |
Aktualizováno | 3.3.2011 | |
Zobrazeno | 8 381x |