PROFIL MOTORKY

Ostatní Přestavby (1930)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník janeon
Vloženo 30.3.2015
Aktualizováno 2.7.2015
Zobrazeno 1 327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 13 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pp377
pp377 napsal 28.08.17 v 12:22 10b.

Moc pěkné. Gratuluji! Ať Ti dělá samou radost.

janeon
janeon napsal 02.07.15 v 13:40

do doby nez jsem to zacal stavet by me nenapadlo na kolika drobnych,skoro banalnich, vecech se clovek zasekne.
Delam si to po svym a kazdy ma jiny nazor

Kacafirek
Kacafirek napsal 30.06.15 v 15:41 10b.

Hezkej kus rukodelny prace
Uz se nemuzu dockat az dodelam dilnu a taky zacnu !

abbany
abbany napsal 30.06.15 v 15:36 10b.

pjekná práce, kdo nestavěl, tak neví a bude hanit... nenech si do toho moc kecat, je to tvé potešení. Většinou kecaj remcalové s továrnama.

findejs1310
findejs1310 napsal 30.06.15 v 15:09

JO
10b.

-Pitbull-
-Pitbull- napsal 30.06.15 v 14:39 10b.

Líbí se mi to! ...člověk si má dělat radost

janeon
janeon napsal 31.03.15 v 19:37

za jeden den nejak moc ohlasu
k te prevodovce ze specialky- take si nejsem jist zivotnosti, vím ze i na origo jawach umiraly. nicmene mam nove pozdra lozisko olej, tak uvidime jak je dimenzovana

díky za vysvetleni s tim mazanim, byly by nejake poznatky k olejovym cerpadlum, jake byly ty vykonnejsi atd? dneskasejeden pekny motor na ariela prodal na aukru za 7100

pod rukama to uz moc neroste, vyfuk delam napodruhe a i tak s vysledkem nejsem spokojen ale asi ho tak prozatim necham,koncem tydne snad dohodim fotky roury

cekal jsem spíse reakce ukamenovani, za likvidaci original starych dílu, priznavam se ze do ramu se mi nechtelo moc zasahovat a proto ma minimum zasadnich uprav
prestavbam i veteranum zdar

Broňa-st.
Broňa-st. napsal 31.03.15 v 17:56

Něco k tomu uložení kliky - je nutno se podívat na vývoj a zjistíš, že v 1925-8 nebylo tlakové mazání. Tedy pouze kluzné ložiska, olej kapátkem, rozstřik a stečení po stěně karteru a samospádem na kluzné ložisko. Jenže jsme chtěli více otáček a tak se nasadilo na jednu stranu ložisko a zkoušelo se jak se osvědčí. Ejhle ono to šlo tak se začaly nasazovat ložiska na obě strany - nejdříve na menší kubatury (např. 1931 - 350 OHV). Systém mazání zde ale přivádí olej pouze na čep kliky. A tak se změnil systém mazání - suchý carter zůstal ale dostal výkonnější čerpadlo, To umožnilo regulovat nejen max. tlak (1929-1932) ale i dodávané množství cca. od 1933. Tím bylo rozhodnuto o přechodu na kuličkové ložiska s menším odporem, menší zástavbou a vyhovující vyšším otáčkám.
Spodní bloky jsou konstrukčně stejné pro řady 500 - 557 OHV i SV. Liší se pouze vačkama. Proto bylo možné při GO udělat z SV - OHV. Ale také to může znamenat - ze stejného roku různé konstrukce. Ale to je opravdu na dlouhé povídání. Měj se BT

fery251
fery251 napsal 31.03.15 v 17:15

Pěkný, ať se ti daří i nadále

Milan1963
Milan1963 napsal 31.03.15 v 15:06

bromep
bromep napsal 31.03.15 v 12:17 10b.

Hezký, hezký. Taky mám občas takové myšlenky. Jsem zvědavej, jak a jak dlouho si bude rozumět ta převodovka s motorem

psohlavec
psohlavec napsal 31.03.15 v 07:54

Krásný, když Ti to roste pod rukama, co? Dobře to děláš a výsledek je moc pěknej, ať se daří, P.

abbany
abbany napsal 31.03.15 v 06:39

Stavíš pro radost a stavíš pěkně,a nenech se rozházet chatrejma remcalama co umí všechno ale nepostaví nic. Aťse dílo daří



TOPlist