Vlastník | blackhorseman | |
---|---|---|
Vloženo | 18.7.2014 | |
Aktualizováno | 7.8.2014 | |
Zobrazeno | 1 011x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | blackhorseman | |
---|---|---|
Vloženo | 18.7.2014 | |
Aktualizováno | 7.8.2014 | |
Zobrazeno | 1 011x |
Ahoj, mame stejný "poklad" v garáži. Jaké jsou tedy možnosti zvednutí továrního výkonu...? Výměna variátoru - Malossi, nebo raději Polini...? Ještě někde se to dá otevřít...? Dík...
Tak mám za sebou první garanční prohlídku, kdy jsem si nechal vyměnit olej. Nechal jsem ho vyměnit ve značkovém servisu Honda, abych dostal razítko do servisní knížky. Jinak motka jezdí bez závad. Motor vypadá, že se už zajel a můžu tedy hodnotit jeho výkony. Po výměně variátoru se s motorkou už dá jezdit, předtím to byla katastrofa. Ještě uvažuji, že bych vytunil automatickou spojku tím, že bych jí vyměnil za sportovní od malossi, což činí investici cca 2.500,-Kč.
Po výměně variátoru jezdím do kopce cca 40 km/h, po rovině 55 až 60 km/h, z kopce max 70km/h. Pro dospělého šnek, pro 15tileté si myslím že na rozbití čuni to stačí
Hodně pěkný skútr, viděl jsem ho na živo a z padesátek je to designově TOP!
Hodně se mi líbí, jen škoda té cenovky ta tuším byla kvůli té edici REPSOL hodně drahá a k tomu dát do za padesátku.