PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Le Mans (1976)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _Jerry_
Vloženo 2.1.2013
Aktualizováno 23.1.2024
Zobrazeno 4 740x
HODNOCENÍ PROFILU OD 36 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 36 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Snekofon
Snekofon napsal 05.09.23 v 07:47 10b.

A tak toto je pecka, netřeba to okecávat, prostě sprostě závidím

Gambalunga
Gambalunga napsal 14.05.23 v 18:06

Ten brzdový systém tzv. "integrální" (jinak se mu v Itálii říká "ABS pro chudý...") funguje dobře, jen se s ním chce naučit zacházet anebo raději jej zrušit a udělat "předek" a "zadek" klasicky extra. Má to 300mm průměr kotoučů, takže není důvod říkat, že to brzdí blbě. Buď jsou brzdy v nepořádku, nebo je problém s rukama...Je potřeba se sním naučit zacházet stejně, jako s kardanem při řazení hlavně "dolů", jinak hrozí, že na vodě to půjde "dolů" celé...

Pokud se brzdí jen přední brzdou, tak její výkon je nevyužit a kroutí to přední vidlicí do prava a pokud jen "integrálem" přes pedál brzdy kroutí to vidlicí do leva. A už jsem viděl a spravoval, když jednomu dobrákovi na křižovatce praskla při brždění hned pod spodníma brejlema levá trubka vidlice, protože na MG 1000 SP celý život brzdil jen nohou...Ta trubka nemá ani pořádných 35 mm a u LM je identická s SP...
Ten systém byl stejná hloupost, jako přední 16" kolo a proto firma od toho brzy odešla...

Těch LM I, které se svého času říkalo "ferrari na dvou kolech", se vyrobilo jen něco málo okolo 800 kusů, takže je to dost vzácnost, ale zarážející je, že nejede přes dvě kila, když i moje stará MG 1000 G5 jede i s kuframa a tím kredencem vepředu 195 a ani nemusí jet z kopce, nebo foukat vítr do zad...

Jinak MG je jediný motocykl s rozvodem OHV a kardanem, který jsem jakž takž ochoten tolerovat a to pro jeho blbuvzdornost, dobrý přístup ke všemu při údržbě a nenáročnost na spec.nářadí při jejím provádění...a tak kvůli tomu, že se z něj kupodivu dá udělat věc, která dovede jet dost rychle...
MG hlavně ty starší a výhradně "velké" modely doporučují všem, kdo chce hodně jezdit s relativně malou režií a je schopen si většinu údržby udělat sám...

Hříbek
Hříbek napsal 07.12.20 v 18:31 10b.

Nadhera dival jsem se na tvoji sbirku, nemas ty krasky vyfoceny vsechny pohromade? To by byla pastva pro oci

Hellrider
Hellrider napsal 10.11.20 v 15:44 10b.

Tohle je fakt kráska. Dejchá z toho sedmdesátkovej šmrnc, guzzácká osobitost a čirost italskýho moto průmyslu spolu s exceletním italským designem, kde není nic navíc a nikde nic nechybí. Zajet si na tom do práce, to musí bejt krásnej start dne a člověk je hned od raná plnej emocí a čistý radosti. Přestože to nelze přímo srovnávat s touhle kráskou, dojíždím do práce na V7 III a každý ráno, když se startér popere s tim podelnym véčkem, vykouzlí mi to nejenom blaženej úsměv, ale v hlavě se vytvoří aura radosti a pohody a hned ten den začíná jinak. Snad budu někdy mít tu čest potkat Tě na tutom stroji někdy na cestě. Nebo třeba někdy v Anníně?

Taliján
Taliján napsal 27.11.18 v 17:32 10b.

Krása, pecka! Víc takových zachráněných skvostů. Pekny poctěni
10b

_Jerry_
_Jerry_ napsal 31.08.16 v 18:54

Jo, jo. Tahle Italie ma dualni brzdovy system. Nozni brzda ovlada soucasne se zadnim kotoucem tez jeden predni, packa na riditkach pusobi na ten druhy predni kotouc. Efekt je ten, ze pokud chces poradne zabrzdit, bez nozni brzdy se neobejdes.

Destroyer
Destroyer napsal 31.08.16 v 12:51 10b.

vynikajúca motorka, ja som videl Le Mans s duálnym brzdovým systémom - je aj na tvojej?

AVENGER2008
AVENGER2008 napsal 30.08.16 v 22:15 10b.

Tiše závidím je to nádhera !!!

spike-cz
spike-cz napsal 30.08.16 v 21:39 10b.


Nádhernej kousek kozy

YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 01.12.14 v 23:15

zajímavej kousek

Podas
Podas napsal 01.12.14 v 09:05

Se mi líbí čím dál víc

Tom-K
Tom-K napsal 01.12.14 v 08:41 10b.

LeMans s kulatými válci. Kolik hezčích věcí může člověk potkat...

marafzs600
marafzs600 napsal 28.11.14 v 17:54 10b.

Jsem rád, že jsem objevil tvou sbírku, no a ty čb fotky - luxusní

p.epanica
p.epanica napsal 25.11.14 v 20:30 10b.

.. máš je všechny pěkné.

c@rlos
c@rlos napsal 25.10.14 v 18:19 10b.

tak ta teda je

kuklic
kuklic napsal 23.04.13 v 22:21 10b.

Paráda.

Strobi
Strobi napsal 19.02.13 v 13:08 10b.

Pro mě nejhezčí motorka na Motorkářích, možná i vůbec.. Splněnej, bohužel nedostižnej sen proozatím.. Snad se jednou taky zadaří..

Fišta666
Fišta666 napsal 09.01.13 v 22:06 10b.

Narmex
Narmex napsal 09.01.13 v 18:35 10b.

Zvidím, jeto pořádnej bike pro pořádnýho chlapa...

DORFL
DORFL napsal 09.01.13 v 16:22 10b.

tci krávo dobrej kafáč 10

Hrooch
Hrooch napsal 09.01.13 v 15:03 10b.

Nádherná!!

prdak27
prdak27 napsal 09.01.13 v 12:15 10b.

Nádherná mašina, youngtimery obecně nemusím, ale tohle je naprostá bomba!

moucan
moucan napsal 09.01.13 v 06:33 10b.

Takhle má prostě vypadat pořádná mašina!

nyeo
nyeo napsal 08.01.13 v 19:18 10b.

krásná, doufám že jí tak zachováš

malina
malina napsal 06.01.13 v 01:17 10b.

Krása
To budeš mít dlouhou zimu... Tak ať ti to rychle uteče

čurdaracer
čurdaracer napsal 04.01.13 v 23:20 10b.

krásnej stroj

mara-brno
mara-brno napsal 04.01.13 v 19:50 9b.

GSXJarda
GSXJarda napsal 04.01.13 v 13:54

co dodat...

yetti_cz
yetti_cz napsal 03.01.13 v 22:43 10b.

Krasna patina !!!

Dolin
Dolin napsal 03.01.13 v 22:40 10b.

Hodně zajímavý stroj!!

dzarmil
dzarmil napsal 03.01.13 v 20:27 10b.

MOTO GUZZI .Moc pěknej italskej youngtaimer .Přeju radost z jízdy .

brzda80
brzda80 napsal 03.01.13 v 17:39 10b.

No je to nádhera, o tom žádná!!! 10 bodů letí k tobě!

Vycho
Vycho napsal 03.01.13 v 13:15 10b.

Nádhera,přeji hodně pohodových kilometrů

Luky.moto
Luky.moto napsal 03.01.13 v 08:04

Krásný kus

Honza.vtec
Honza.vtec napsal 02.01.13 v 23:08 10b.

bellezza!jen trochu přeleštit a sklízet slávu

Grisoroad
Grisoroad napsal 02.01.13 v 22:56 10b.

Moc krásná a ten ročník! Už se těším na fotky po rekonstrukci :)



TOPlist