Vlastník | _Jerry_ | |
---|---|---|
Vloženo | 2.1.2013 | |
Aktualizováno | 23.1.2024 | |
Zobrazeno | 4 740x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 36 UŽIVATELŮ
Vlastník | _Jerry_ | |
---|---|---|
Vloženo | 2.1.2013 | |
Aktualizováno | 23.1.2024 | |
Zobrazeno | 4 740x |
A tak toto je pecka, netřeba to okecávat, prostě sprostě závidím
Ten brzdový systém tzv. "integrální" (jinak se mu v Itálii říká "ABS pro chudý...") funguje dobře, jen se s ním chce naučit zacházet anebo raději jej zrušit a udělat "předek" a "zadek" klasicky extra. Má to 300mm průměr kotoučů, takže není důvod říkat, že to brzdí blbě. Buď jsou brzdy v nepořádku, nebo je problém s rukama...Je potřeba se sním naučit zacházet stejně, jako s kardanem při řazení hlavně "dolů", jinak hrozí, že na vodě to půjde "dolů" celé...
Pokud se brzdí jen přední brzdou, tak její výkon je nevyužit a kroutí to přední vidlicí do prava a pokud jen "integrálem" přes pedál brzdy kroutí to vidlicí do leva. A už jsem viděl a spravoval, když jednomu dobrákovi na křižovatce praskla při brždění hned pod spodníma brejlema levá trubka vidlice, protože na MG 1000 SP celý život brzdil jen nohou...Ta trubka nemá ani pořádných 35 mm a u LM je identická s SP...
Ten systém byl stejná hloupost, jako přední 16" kolo a proto firma od toho brzy odešla...
Těch LM I, které se svého času říkalo "ferrari na dvou kolech", se vyrobilo jen něco málo okolo 800 kusů, takže je to dost vzácnost, ale zarážející je, že nejede přes dvě kila, když i moje stará MG 1000 G5 jede i s kuframa a tím kredencem vepředu 195 a ani nemusí jet z kopce, nebo foukat vítr do zad...
Jinak MG je jediný motocykl s rozvodem OHV a kardanem, který jsem jakž takž ochoten tolerovat a to pro jeho blbuvzdornost, dobrý přístup ke všemu při údržbě a nenáročnost na spec.nářadí při jejím provádění...a tak kvůli tomu, že se z něj kupodivu dá udělat věc, která dovede jet dost rychle...
MG hlavně ty starší a výhradně "velké" modely doporučují všem, kdo chce hodně jezdit s relativně malou režií a je schopen si většinu údržby udělat sám...
Nadhera dival jsem se na tvoji sbirku, nemas ty krasky vyfoceny vsechny pohromade? To by byla pastva pro oci
Tohle je fakt kráska. Dejchá z toho sedmdesátkovej šmrnc, guzzácká osobitost a čirost italskýho moto průmyslu spolu s exceletním italským designem, kde není nic navíc a nikde nic nechybí. Zajet si na tom do práce, to musí bejt krásnej start dne a člověk je hned od raná plnej emocí a čistý radosti. Přestože to nelze přímo srovnávat s touhle kráskou, dojíždím do práce na V7 III a každý ráno, když se startér popere s tim podelnym véčkem, vykouzlí mi to nejenom blaženej úsměv, ale v hlavě se vytvoří aura radosti a pohody a hned ten den začíná jinak. Snad budu někdy mít tu čest potkat Tě na tutom stroji někdy na cestě. Nebo třeba někdy v Anníně?
Krása, pecka! Víc takových zachráněných skvostů. Pekny poctěni
10b
Jo, jo. Tahle Italie ma dualni brzdovy system. Nozni brzda ovlada soucasne se zadnim kotoucem tez jeden predni, packa na riditkach pusobi na ten druhy predni kotouc. Efekt je ten, ze pokud chces poradne zabrzdit, bez nozni brzdy se neobejdes.
vynikajúca motorka, ja som videl Le Mans s duálnym brzdovým systémom - je aj na tvojej?
Tiše závidím je to nádhera !!!
Nádhernej kousek kozy
zajímavej kousek
Se mi líbí čím dál víc
LeMans s kulatými válci. Kolik hezčích věcí může člověk potkat...
Jsem rád, že jsem objevil tvou sbírku, no a ty čb fotky - luxusní
.. máš je všechny pěkné.
tak ta teda je
Paráda.
Pro mě nejhezčí motorka na Motorkářích, možná i vůbec.. Splněnej, bohužel nedostižnej sen proozatím.. Snad se jednou taky zadaří..
Zvidím, jeto pořádnej bike pro pořádnýho chlapa...
tci krávo dobrej kafáč 10
Nádherná!!
Nádherná mašina, youngtimery obecně nemusím, ale tohle je naprostá bomba!
Takhle má prostě vypadat pořádná mašina!
krásná, doufám že jí tak zachováš
Krása
To budeš mít dlouhou zimu... Tak ať ti to rychle uteče
krásnej stroj
co dodat...
Krasna patina !!!
Hodně zajímavý stroj!!
MOTO GUZZI .Moc pěknej italskej youngtaimer .Přeju radost z jízdy .
No je to nádhera, o tom žádná!!! 10 bodů letí k tobě!
Nádhera,přeji hodně pohodových kilometrů
Krásný kus
bellezza!jen trochu přeleštit a sklízet slávu
Moc krásná a ten ročník! Už se těším na fotky po rekonstrukci :)