Vlastník | Twinshot | |
---|---|---|
Vloženo | 2.8.2004 | |
Aktualizováno | 26.7.2016 | |
Zobrazeno | 5 750x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | Twinshot | |
---|---|---|
Vloženo | 2.8.2004 | |
Aktualizováno | 26.7.2016 | |
Zobrazeno | 5 750x |
Ahoj, Vojtu Žítka neznám...
Zdarec, neznáš náhodou Vojtu Žítka? Je z Prahy 6 a asi před rokem a něco ode mě koupil červenýho Mustanga Napiš mi když tak prosím na muj diky
Prodám!! Kentoya zoom4t race, r.2006, super jízdní vlastnosti, bez problémů, najeto 4000km, nový olej Castrol Magnetic, nová svíčka, volnoběh to drží super i za studena, pneu 95%, cena 17000Kč možná dohoda, veškeré jiné informace na e-mail (MichalBraun@seznam.cz)
Docela bych i jel, ale je to pro mě trošku zruky. Kdybych měl jet z Prahy do Poděbrad, tam pak najezdit 100 km a pak jet zase zpátky, tak by mi asi upadla prdel []
Sraz Kentoyářů v květnu, nenech se přemlouvat a přijeď, nějak to začít musí )Nejvíc se o těchto věcech dovíš na stránkách h4k4cka <br />
http://akce.motorkar...l&IDAkce=820
ahoj, prijd na nove forum o Kentoyich<br />
http://kentoya.ic.cz/forum
plánuju ale nemám prachy,snad nekdy spíš až zjara do něj pudu,teď se pracuje na monstřici
U blinkru pipala jenom jedna serie. Asi se to neosvedcilo, takze to vzdali.
pošle mi někdo plánek na motokáru moc děkuji
Tak ať ti Dominátor slouží
Tak jsem ji prodal,zítra jedu omrknout Dominátora
Motor mám, ale zatím si ho chci nechat. Kdyžtak se zeptej SUNa (http://moji.motorkari.cz/index.php?PHPSESSID=b778dae891ff147d8589331f868d376c&show=8378#2). Měl na prodej 80 ccm motor z Betky, možná ho ještě má.
Ahoj, chci si vytvorit svou motokaru jen schanim nejaky motor + spojku + prevodovku ktere by do sebe pasovali . Nevis kde to sehnat Twinshote ? nebo nejaky ten motor z ty betky jestli nemas nejakej navic.
Čau, podrobnej ceník najdeš na http://twinshot.xf.cz/80ccm.html
Čágo, pěknej stroj. Jen malej dotaz - na kolik vyjde předělání na 80ccm?
O pípání při zapnutém blinkru jsem u Betky ještě neslyšel. Asi je to nějaké další vylepšení. Brácha má Yuki Smile a tam to taky takhle pípá. Je to docela řev...
Pro betkaře z okolí V. Mýta. V Motocentru Bidlo (křižovatka na Skuteč) jsem koupil náhradní blinknu. Na karbecu je jediný šroubek na nastavení. Na levé straně šroubek s pružinou nastavuje otáčky volnoběhu. Pak jak jsem psal na pravé straně ten šr. na odkalení.<br />
Při výměně přední parkovací žárovky se mi přetrhla gumová průchodka. Do ní se strká žár. s paticí. Nechá se nahradit obyčejnou elektro průchodkou vnitřní průměr 10mm (černá). AŤ žije dodo (dodělám doma).
Zdarte, mam betku, ale moc spokojený nejsem... Nejvíce mi vadí že v pravotočivé zatáčce chytá stojan o zem! taky mi shořela žárovka u blinkru a jak jsem viděl jak je to uvnitř odfušované, tak se divím že ještě svítí i ostatní blinkry. Taky to pípání při zapnutém blinkru je otřesné, je to slyšet snad 500 m daleko. O povolených šroubcích se bavit ani nebudu... Se startováním už problém nemám, toršku jsem pošteloval karburátor, ale do kopce mi to připadá líné... Jinak to jede pěkně. Nevíte někdo jak mají být nastavené šroubky v karburátoru a ktrerý je na co?
Náměty pro Betku:<br />
Ahoj, zprovoznil jsem rezervu, po vyndání kohoutu se vyhodí sítko. To zacpává dolní otvor a je zbytečný, protože je před karbecem ještě palivový filtr. Pak najedu na rez. 18 km.<br />
Díra v točkách po ubrání a opětovném přidání plynu je způsobená vodou v karbecu. Stačí ho občas odkalit šroubkem na dně karb. z pravé strany. Benzin vyteče hadičkou na levé strané. Dělat při zavřeném kohoutu. Pak to skvěle akceleruje. Kryt řetězu způsobuje protivné drnčení. Musí se odhlučnit v půlení ze strany kola nějakým těsněním. Stačí na něj zabouchat a drnčí.
Plánky na motokáru nemám ale jestli vám někdo náky pošle hned mi ho pošlete prosim.
V sobotu 13.5. je od 6.00h v Zaluží u Hořovic Motoburza.
Díky,zkusím..<br />
SUN je pašák,já bych se na padesátce takovou dálku neodvážil..
Html neumím,škoda.V Žebráce jsem byl taky i s manželkou.Viděl jsem tě přijet těsně před 12hodinou ještě s někým,taky myslím na Twinshotu.Parádní podívaná.Taky jsem míval S22.Dobrej strojek..
Honzo, já žádný plánek na výrobu motokáry nemám. Nikdy jsem nic podobného nedělal. Podívej se v databázi na jawy a pionýry. Tam několik motokár najdeš a třeba ti někdo poradí.
PROSÍM VÁS!!!!!!!!!!! nemohl by my někdo už konečně poslat ten planek na vyrobu MOTOKARY <br />
předem děkuji<br />
Včera jsem ji zase zkusil:Do kopce (na Lhotku z Radouše),proti větru ve vzpřímeném posezu na čtyřku 100km/h-něco přes 7000ot/min,pětka to sice taky brala,ale už nezrychlovala.
Jak jsi tam dostal to zelený písmo?
Ten Golc nevypadá špatně.Je to sice směs Yuki a Kentoyi,ale snad už by to mohlo mít vychytaný nějaký mouchy a necelých 60t. je rozumných.Oni nás ty číňani asi opravdu zavalej.Aspoň bude dost dílů na různé změny..
Zdarec,<br />
regni se na foru o Kentoyich http://kentoya.ic.cz/forum/<br />
Zdar,určitě se potkáme.Na Yukině budu lítat po okolí celou sezónu.Původně jsem chtěl koupit Betku,to je podobné tomu ,co máš ty.Nakonec jsem šel do silnějšího číňana.Ať ti to šlape..
Prosim vas hledam planek na motokaru... Jestly ho nekdo ma at myho posle... Prosim???? Děkuji..... []
Slyšel jsem tu o chcípání,u nás v obchodě řešíme podobné problémy,a vždy pomáhá seřídit bohatost,jelikož při velké bohatosti,je směs více "mokrá" než "suchá",sníží se poměr ve prospěch vzduchu a potom motor chcípe,tak bych se nebál snížit bohatost,rozhodně to zvládnete sami,a nemusíte se bát,zadřít to nejde,to spíše u 2T když se přidá vzduch a sníží benzín+olej a hrozí zadrhnutí pístu....hodně šťastně ujetých kilometrů.......
reakce na SUN nemate pravdu mam betku z carrefouru za tech 10000 mam najeto 4500km a moje jedine zavady byly:2x pichle kolo(cca pri2000 a 4400) a praskly levy napinak na retezu(cca pri 2600) jinak zadny problem nemuzu si stezovat nemam ji nijak upravovanou a presto lita kolem 90km/h za ty prachy je to pohodovej stroj jo a mimochodem spotreba se mi ustalila na 1,5-1,6 litru na 100km takze gut
nooo tak to počkejte já mam betku z Carrefouru a sem s ní moc spokojenej eště sem na ní neměl žádnou závadu
cuzz gud stroj
aha tak díky za odpověď
Rozdíl je v pneumatikách, blinkrech, barvách a ještě nějakých detailech. Největší rozdíl je v homologaci. Twinshot je totiž homologovaný jako jednomístný. Proto ani nemá druhé sedlo a stupačky v sériové výbavě, ale je to za příplatek.
Dobrý den jen jsem se chtěl zeptat jaký je rozdíl mezi tmec betka a twinshot? já mam teda Betku a jede opravdu skvěle a ještě líp co jsem si z ní nechal udělat 80ccm
<br />
Kupoval jsem ji ve specializovaném obchodě s motocykly, cena 19 900.<br />
Díky za upozornění na vlastní rubriku TMEC.
2Baltazar: Betky pokračují ve vlastní rubrice TMEC Kdes to kupoval? Jestli to máš s carrefouru, tak se nedivím vůbec ničemu... Ta série 648 betek, co byla tak zázračně rychle vyprodána, byla šita poněkud horkou jehlou, kdy se v motoscootu spíš soustředili na kvantitu, než na kvalitu a to pro ně není moc dobrá reklama. Já mám solidní kousek,kterej sem koupil ještě za 20kKč, ale viděl jsem betku z carrefouru a už se vůbec nedivím, proč na ně začínaj lidi nadávat...
Koupil jsem Betku před 14 dny. Již při cestě z prodejny mně prasknul řetěz.<br />
Obratem jsem dostal nový, ale teď mám dost nedůvěru. Nedovedu si představit proč řetěz nevydržel ani 17 km.
Jak jsem psal v mailu pokud mate zajem udelame stranky
Ahoj, rozjel sem novy forum o kentoyich, tak se zastav http://hk108051.netfreehost.com
166258975
Nemáš icq?
Tak to já mám taky rád. Chci si s tím taky něco takovýho udělat, ale žádný vzhledový úpravy. Možná tam ještě dám košík, aby to vypadalo ještě víc jako babeta <br />
To by bylo dobrý, kdyby to udělali levnějc. Já s tou úpravou na těch 80 ccm teda ještě počkám. Brzdy by to asi chtělo lepší, ale já bych stejně nejezdil moc rychle, to jenom, že by to bylo schopný jet dost a hlavně by mě nezpomalil žádnej kopec. A taky by zůstala dostatečná životnost. Jestli to nebude stát moc, tak byh do toho určitě šel. Já o něčem takovým sním už několik let od tý doby, co jsem vyděl v Řecku jezdit mopedy s těmahle hondíma motorama a zvukem lepším, než mnohé pětistovky.
To víš, já rád překvapuju nečekaným, s malým kašpárkem hrát co největší divadlo ... Loni se lítalo po pardubicích s upraveným simsonem skoro kilo, bohužel do tý doby, něž se rozletěla klika Ještě tady mám ve sklepě jednorychlostní babetu 207, která dokáže jet skoro 60 při 9000rpm. Volal sem do motoscootu, prej ten 125ccm motor dokážou sehnat podstatně levnějc a rovnou s ním namontujou i výkonnější brzdy. Vidím to tak na duben-květen, ale tahle úprava je jasná
Koukám, že pro tebe peníze asi nehrajou velkou roli, když můžeš koupit celej motor. Já už jsem tyhle věci zjišťoval ještě než jsem si Twinshota koupil. Tyhle úpravy nabízí firma Shupa a dá se u nich koupit i ten výfuk – stojí 3627 Kč. Dokonce do podvozku Betky nabízejí motor o objemu 125 ccm, kterej montujou do jejich plochodrážní motorky. Ten má navíc ještě tříventilovou hlavu a má 12,5 koně a 10,8 Nm! To už by jelo jako drak... Problém je ale v ceně, protože za kompletní motor s vejfukem chtěj cca 34 000Kč
Tak sem něco zjišťoval, do tý betky sedne jako ulitej motor z jawy 100 robby (50x49,5), je na pohled takřka stejnej, má neupravenej 6.5 koně a krouťák 6,5Nm/5500. Ten motor si každopádně seženu, rovnou se trochu přibrousí hlava (z 8.8 na 10:1) a ještě sehnat někoho, kdo by mi k tomu udělal laďák...
To já jsem to zajížděl hezky dlouho. Podle toho, co je napsaný v tý knížečce, takže prvních 300 km maximálně třicítkou a pak jsem to teprve zvyšoval. Volnoběžný otáčky jsem měl taky hodně vysoký, tak jsem je snížil, ale bylo to moc, protože mi to občas při sjíždění delšího kopce na neutrál chcíplo. Teď už to mám nastavený tak akorát, ale stejně je při zařazení jedničky lepší trošku se odstrčit, aby to tam zalezlo bez cvaknutí.<br />
Vím, kdo tu Betku upravuje, respektive bude upravovat od dubna. Ta Betka na výstavě měla objem 72 (to je jako Hero Gizmo), ale teď to má být 80 ccm (zdvih 41,4 mm a vrtání 50 mm). Úprava zahrnuje větší válec a píst, jiné trysky, úpravu průřezu kanálů v hlavě motoru, nějaké to těsnění a řetězové kolečko s 15 zuby. Ani nevím, kolik zubů má sériový kolečko. Cena by měla bejt od 3 761 Kč. Dá se ještě koupit hlava s většími ventily a ta stojí 2 286 Kč.<br />
Tak to chci v dubnu vyzkoušet a pak ti řeknu, jak to jezdí a kdo to dělá Ještě bych tam chtěl dát laděnej vejfuk, ale zatím na to asi nebudou peníze.<br />
Jo, a výkon se má zvednout na 5,7 koně při 9200 otáčkách a točivej moment na 5 Nm při 5500...<br />
Tak už je betka zajetá, inu ať žije zrychlenej záběh... Jak se přehouply km přes 100, tak sem se do toho pustil. 50 dalších km rychlostí 50km/h stabilně, dalších 50km to samý,ale v kopcích a častý rozjíždění a zastavování, pak jsem přidal o dalších 5km/h a jel s tím z orlickejch až do pardubic. Na to, jak to bylo na vyšších otáčkách líný, tak teď už si to v nich docela libuje... Jak se rychlost přehoupne přes 50, uberu plyn tak na 20% a stále ještě zrychluje! Jen sem malinko poštěloval karbec, mělo to vysokej volnoběh a při řazení 1.st. ze stání sem chvílema myslel, že se kolečka rozletěj na všechny strany. Už je to OK. Nyní je stav tachometru 289km, takže mě čeká garančka. Docela by mě zajímaly nějaký bližší infa na tu 72ccm úpravu, jestli je tam možnost hodit "delší" rozetu, popř. kdo to na tý výstavě měl a za kolik by to byl schopnej udělat... <br />
<br />
Každopádně profil tady ňákej udělám!
Já jsem se byl projet v sobotu. Ujel jsem asi 50 km a byl jsem docela zmrzlý. Ale příští víkend určitě zase vyrazím
Ahoj,zatím si hovím doma, jak se ohřeje vzduch, tak vyrážím.<br />
Jsem stříbrný sršeň.<br />
KUBRT
Tak ti blahopřeju ke koupi. Doufám, že svojí Betku brzo přidáš do databáze. Zvuk je opravdu parádní a lidi koukaj. Hlavně takový ty strejdové se divěj, co je to za zvláštní babetu. Je to bezva stroj, kterej dobře vypadá, jezdí a bublá. A ta spotřeba je opravdu skvělá.<br />
Ty převody se mi zdaj taky dost krátký, chtělo by to trochu upravit, ale nevím, o kolik by se to dalo prodloužit, aby se s tím dalo ještě dobře rozjíždět i v kopci. Ale kdyby se ještě trochu zvednul objem... Na výstavě Motocykl 2005 byla upravená betka, která měla objem 72 ccm a výfuk Supertrapp. To bude mít hodně dobrej zvuk a dal by se tam i prodloužit ten převod. Tak možná časem něco takovýho zkusím. <br />
Zase napiš a přeju hodně šťastnejch km.
Tak už mám taky betku! Bezva stroj, hlavně ten zvuk, že se po městě každej ohlíží, co to jede za stroj a on takovej prcek , jen si myslím, že to má dost krátký převody, při 50km/h už to dost točí, dal bych za ty čtyry ještě další 2 kvalty.Maximálku sem nezkoušel, zatím je to v záběhu a najeto cca 100km (za 3 dny). Ale jezdí skoro zadarmo, když sem ji koupil, natankoval sem plnou (měco přes 2.5l) a ještě mám pořád víc než půl nádrže!
Ahoj Kájo. V pátek jsem zjistil, že mi přestala svítit přední žárovka. Dal jsem tam novou a mám teď přehozený dálkový a potkávací světlo. Kontroloval jsem to a je to tam daný dobře, takže je asi ta žárovka nějaká divná. Já takhle rychle nejezdím, bál bych se, že mi to pak dlouho nevydrží. V neděli bylo moc hezky, tak jsem si udělal výlet za bratrancem a ujel jsem 154 km. Zpáteční cestu už jsem jel trvale 45 km/h a to už se mi zdálo až až a zvládnul jsem to za dvě hodiny
Měj se hezky, Jirka
Ahoj Jirko, s těma rukavicema máš pravdu - vždycky mě zebou jen ruce. Jezdívám v lyžařských rukavicích, ale i tak to není úplně O.K. Jezdívám standartně 60-70 km/hod. Prostě to tolik jede, tak jezdím na plný plyn. Mám to do práce 22 km, tak nechci tou cestou strávit mládí, trvá mi to cca 20 minut. Držák značky zaím drží, co mi upadlo bylo koncový světlo - nevydržel plastovej držák, tak mi to manžel podložil plíškem a sešrouboval. Teď se zase udělalo hezky, tak s tím zimním spánkem ještě počkám. Měj se fajn, Ahoj Kája
Ahoj! Když jsem byl s Twinshotem na garančce, tak jsme se tam bavili o tý Betce. Prej to dovážej společně s Kentoyou, ale protože Betku homologovali pozdějc než Twinshota, tak už to je schválený pro dva, má to jiný blinkry (hezčí) atd. Jinak je to stejný. Výhoda je, že to spolujezdcovo sedlo a stupačky jsou už v ceně. Tak ať vám to jezdí a co nejdřív sem dodejte fotku. Stříbrná musí bejt pěkná... Jirka
Tak jse s kamošem koupili TMEC Betka Q50, stříbrná barva. První dojem super moped, plná výbava bez dokupování sedla a stupaček /-100,-/, jak bylo slíbeno. Dnes jsem poprvé vyjel 70km na jeden zátah. Jede skvěle bez honění a přetáčení na čtvrt plynu 50km/h. Musím pořád ubírat plyn a brzdit. Jelo by to snad 110. Kamoš se zapoměl a jel po rovině na půlku 80km. Je to nový, musí se to šetřit. Zadek bolí, je to ještě nevysezený, ale není problém udělat pohodlnější sedlo/ v zimě času dost/. Doporučuju všem chalupářům, rybářům a těm co nepotřebujou lítat jak blázni a vlastnit tyto opravdu skvělý přibližovadla. Jak budu mít digitál přidám foto. Kolo už nechci ani vidět a auto jen když bude opravdu špatný počasí. Čau a ať vám to frčí, KOON.
Čau lidi,