Vlastník | green | |
---|---|---|
Vloženo | 30.4.2008 | |
Aktualizováno | 23.2.2013 | |
Zobrazeno | 7 457x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
Vlastník | green | |
---|---|---|
Vloženo | 30.4.2008 | |
Aktualizováno | 23.2.2013 | |
Zobrazeno | 7 457x |
Zdravím , mám tuhle podivnost od Yuki cca 5 let jsem druhý majitel a mohu říct ,že co jsem odpojil rádio + hodiny dohromady to žralo 0,3 A ve vypnutém stavu tak baterka v pohodě a i po zimě jsem přišel a nastartoval v pohodě.Problém jsem měl jinde nechtěla chytnout ráno,když byla rosa po rozebrání jsem zjistil ,že na filtru se tak usadila ,že dokud neuschl tak prostě chytit nechtěla takže pokud člověk vymění vzduchový filtr ten originál z molitanu za něco jiného není v tom problém.Jinak na rádio stačí udělat vypínač na + a také může být funkční bez problémů.Jezdím sice celkem málo ale většinou daleko minulý rok jsem na ní jel na vysočinu a zpátky (celkem 460 km za den) a jela v pohodě celou dobu bez jediného problému celkem běžně s ní jezdím 150-250 km projížďky a bez problémů.Jen kdyby ta zadní část nebyla tak tvrdá a na ty vzdálenosti 100 km + je ten výkon málo,ale kdo se chce kochat doporučuji na to motorka bohatě stačí za málo peněz dost muziky.
Zdravím Vás! Právě jsem po zimě chtěl projet svoji YUKI V3, ale ačkoliv jsem měl celou zimu (cca říjen až březen) motorku v teple, v garáži tak baterka klekla. Ok, jsem blb, jak jsem teď na netu začal zkoumat a zjišťovat, tak jsem ji měl vyndat a pravidelně dobíjet (co 20dnů?). No jezdím, tedy mám za sebou jen jednu, loňskou sezonu, takže zkušenosti stále sbírám a učím se... Jen mám dotaz, jestli budete někdo vědět. Zkoušel jsem teď baterii dobít přes kabely a nastartované auto.. moc se motorce nechtělo, ale tak na 20 pokus a cca 20minut dobíjení se to podařilo. Tak jsem ji trochu projel, fakt jen pár set metrů dokola v podzemí garáži
no a pak jsem ji chcípnul, že ji zkusím znovu nahodit. A motorka vůůůbec, ale vůbec nic, ani kontrolky nenaskočily... Znamená to, že je baterie totál k.o. nebo by po dobití mohla zase sloužit? Musím tím otravovat známého, nabíječku nemám, tak abych neotravoval zbytečně... Díky za rady a postřehy zkušenějších... Jinak na delší cestu jak píše Dj.Maxx držím palce, já s motorkou jezdil loni jako blázen, stále a pořád jak po Praze, tak i po celé ČR a paráda... Jo a jestli máte někdo nějaké typy jak to s baterkou řešit, sem s nimi, díky moc!
Tak mám také možnost posoudit kvality a neduhy tohoto relax stroje.Najeto teprve 1600km a to jsem druhý majitel, takže tachometr ukazuje 4800km . Za tech 1600km jsem vyměnil těsnění u výfuku a preventivně dal některé stěžejní šrouby na lepidlo a víc se žádný jiný problém neukázal (možná zatím), ale i to může přijít ať už je to čína, nebo jinej rádoby značkový stroj.
Nevím,jak kdo ze současných majitelů V3 byl tak odvážný a dal se na nějakou delší trasu s tímto strojem ale já mám cestovního ducha a vrátit se dá i vlakem,když bude nejhůř, tím mám na mysli, že plánuji se letos jet projet do Říma a když okolnosti dovolí,tak i zpět.Je to cca nějakých 1350 km tam a to samé zpět.
Každopádně,pokud se můj plán vydaří,tak poskytnu kompletní recenzi a komentář k cestě.
Měl jsem různé značky motorek a nyní mám V3ku ,tak proč ji nevyzkoušet.
Ale hanit něco jen pro to, že jsem na něčem neseděl ale má to špatnou značku na nádrži není můj styl.
Každopádně to není poslední motorka,kterou vlastním ale co se týče cestovní pohody a relaxu,který motorka zatím poskytuje jsem spokojen i s touto, takže ohrnovače nosů nad čínou a nebo jinou nekomerční motorkou nepovažuji za někoho,kdo jezdí pro radost.
Prostě , dokud to vrčí a jede,tak hurá do neznáma a až to holt nepojede, tak hurá na něco jinýho.
Milý Dráťáku, měl jsem i Yamahu YZF 750, klika rovněž v prdeli, vyšla mě na mnohem víc dávat do kupy, stejně jsem ji prodal protože to byla jáma na prachy.. U Yukiny jsem kliku vyměnil, odpojil rádio a ostatní pič..iny aby nežrali baterku a pokoj. Holka ji na jaře vytáhla a na brnk. Jezdí mně na ní naše mladá už nějakou sezonu. Po nasrání po opravě ( které u Yamahy bylo bolestnější a dražší ) ta ta čína nakonec dopadla líp než ta Japonka, toť paradox, co ? Tak se směj, smích přejde..
Za celou dobu bez problémů, žádný povolený šroubky, vzor spolehlivosti, jen to žere baterii a praskla klikovka...
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
Tak to je dobrej marast...fakt
...za mně teda
za tohle měl jít někdo sedět.
nejen design,i zpracování, vše.
vzhledově jako z dob Jugoslávie
a kvalita to stejné. obdivuji - nechápu Vás pár,kteří jste tohle pořídili. klobouk dolu
nezlob se, ale nic hnusnějšího jsem neviděl. vypadá to jako hračka koupená u Vietnamcú. sorry za názor,tohle ale posrali nejvíc.
Taky jsem na ní seděl,je to zajímavá motorka.Dávám 10 b a přeju mnoho dalších kilometrů.
Tohle je zajimava motorka!
btw kdyz jsem ji videl prvne, rikaljsem si ze vidlicovy trivalec musi bejt pekna divocina
Krása.
Opravdu zajímavá motorkochoperskutr
přeji mnoho bezproblémových km bez nehod .Ať jezdí Dávám 10b.
Zdravím.Dnes jsem si to V3 prohlížel v prodejně v Domašíně u pana Blažka,(kde jsem už konečně sehnal menší rozetu na moje TR-ko 125)...hlavně tedy můj táta,...a moc se mu líbila,..i mě.
Čau greene,ten článek na tu recenzi je super.To co jsi tam napsal plně sedí u mně i u kámoše co má V3 taky.To co testovali,byl asi polotovar nebo co.Ty popsaný gumy mně nenapadly,a to jsem si je popisoval na autě.Máš ji pěknou,ta červená vypadá zase o něco jinak.Ta moje vypadá už jinak než na fotce.Mám ji načančanou,chromšachovnice,anténu na kufru,boční brašny,a nějaké samolepky na plexi.Docela rád bych s tebou hodil maila,potom třeba mobil a vyjíždku a výměnu zkušeností.Měj se fajn,a ozvi se na mail.TOMAS.VON.SVAB@seznam.cz s pozdravem LANCELOT-ASFALTAK-36.