PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-S1000 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník litrovyesvecko
Vloženo 21.9.2020
Aktualizováno 21.9.2020
Zobrazeno 1 382x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 13 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
litrovyesvecko
litrovyesvecko napsal 29.12.21 v 22:38

HiddenSnake napsal 15.04.21 v 10:22 10b.
Pekna ... sem si nedavno koupil 2021 verzi. Jak si spokojeny s tim Ermax stitkem? Koukam se taky na nej, ale chci tu svetlejsi matnou variantu.

Ahoj,
štítek podle mého názoru vypadá nejlépe ze všech nabízených. Zpříjemnil jízdu na naháči...do cca 180km/h je nápor na přilbu snesitelný, ale pozor...změní proudění kolem helmy a moje přilbice vyluzuje nepříjemný zvuk od 120km/h... jasný, koupím novou (vhodnou na naháče - už nikdy odklápěcí!!!) a uvidíme.

HiddenSnake
HiddenSnake napsal 15.04.21 v 10:22 10b.

Pekna ... sem si nedavno koupil 2021 verzi. Jak si spokojeny s tim Ermax stitkem? Koukam se taky na nej, ale chci tu svetlejsi matnou variantu (mam sedou moto).

cyyra
cyyra napsal 20.01.21 v 08:02

litrovyesvecko napsal 21.10.20 v 22:17

Tak v servisu Suzuki mě byla nabídnuta nová řídící jednotka. Po přečtení komentářů cyyra ji měnit nebudu. Podle sdělení importéra je to vlastnost modelů 2015-2016. Pokuď poškubává i 2020 tak dát 23000,- za novou ECU motoru je nesmysl...nechápu, co by kromě software mělo být v jednotce špatně. To neexistuje Flash? Nebo je chyba jinde?

Já spíš myslím, že problém bude mechanického rázu, možná ta klapka ve výfuku, ne přímo v ECU. Pravda, ale je, že od 2019 je ECU jiná. Kdo by to chtěl řešit, tak doporučuju stránky gsxs1000.org. Tam se dá zjistit trochu víc. Osobně bych to řešil, ale až po skončení záruky, protože bez větší zásahů a úprav techniky se to asi neobejde.

allek
allek napsal 08.01.21 v 15:00 10b.

Zdravim - mám to samé z r.2017 a mně to necuká. V letě to skusím při 3rs. Možná seřídit min. vůle na plynu. Já to jezdím na 2.Přeju pěkný den i na Dubí-tam jezdí každý. Ted ji nabízím k prodeji.

litrovyesvecko
litrovyesvecko napsal 21.10.20 v 22:17

Tak v servisu Suzuki mě byla nabídnuta nová řídící jednotka. Po přečtení komentářů cyyra ji měnit nebudu. Podle sdělení importéra je to vlastnost modelů 2015-2016. Pokuď poškubává i 2020 tak dát 23000,- za novou ECU motoru je nesmysl...nechápu, co by kromě software mělo být v jednotce špatně. To neexistuje Flash? Nebo je chyba jinde?

FZ1-tona
FZ1-tona napsal 15.10.20 v 09:45 10b.

Zdravím.Stejný stroj a pocity stejné,jediná chyba ucukanost.dá se zvyknout.Kdyby jsi to nějak pořešil.dej vědět,snažím se také.Hodně km bez nehod,třeba se potkáme.

cyyra
cyyra napsal 30.09.20 v 08:19

To jandaxx: Věř, že u starších modelů ta cukatůra byla opravdu silnější. Ono, ani tak nejde o škubnutí při přechodu ze zcela zavřeného plynu, ale u mojí spíš vnímám jakousi nevyrovnanost při snaze udržet konstantní rycjlost v nižšci otáčkách. Poškubávání a vibrace. Pocit jako, kdyby byly škrtící klapky stále v pohybu, nebo nesynchronizované. Nevím jestli to nebude přívěrou ve výfuku..

jandaxx
jandaxx napsal 28.09.20 v 22:42

Mám model 2020. Kupovaný v červnu. Nová motorka. Ta ucukanost při malém zatížení v nižších otáčkách a nepříjemná reakce na plyn je tam pořád. Je to otravný a nic takového jsem u žádné motorky nezažil. Reakce na plyn může i vyděsit a způsobit nepříjemnost v provozu. Dá se na to zvyknout, je to ale vážně nepříjemný. Motorka super, ale tohle sráží moje hodnocení. Začal jsem jezdit až v polovině července a dneska mám nějakých 6 000 najeto. Takže nějaký dojmy z provozu jsem už pobral. Časem sem hodím nějakou recenzi.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 27.09.20 v 07:11 10b.

Pedl
Pedl napsal 22.09.20 v 21:35 10b.

Pěkná

Paulano
Paulano napsal 22.09.20 v 15:59 10b.

Pěkný stroj!

cyyra
cyyra napsal 22.09.20 v 14:30 10b.

Ahoj, u své 2020 jsem na začátku psal, že tam ta ucukanost už není (oproti 2018). S odstupem času musím říct, že stále trochu je. Asi ne v takové míře jako u starších modelů, ale přesto je motorka při snaze o konstantní rychlost v nizkých otáčkách pocitově taková nervózní a jakoby neví jestli pridávat, nebo ubírat a je to nepřijemný. Hlavně ve městě .Vznikají tím taky docela citelné vibrace.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 21.09.20 v 22:31 10b.

tak nelétat vysoko



TOPlist