Vlastník | DarkEagle | |
---|---|---|
Vloženo | 7.2.2017 | |
Aktualizováno | 1.5.2017 | |
Zobrazeno | 3 964x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | DarkEagle | |
---|---|---|
Vloženo | 7.2.2017 | |
Aktualizováno | 1.5.2017 | |
Zobrazeno | 3 964x |
DarkEagle>
V pohodě, je to tak. Ono totiž kdyby býval neměl ten motor hned od začátku tak velký zátah, tak by si potom toho následného zmírnění počátečního zátahu nikdo ani nemohl všimnout - protože pak by vlastně k nějakému citelnějšímu zmírnění stále rostoucího zátahu ani bývalo nedošlo...
Tož ať Ti motorka dobře slouží a dělá pokud možno jenom samou radost!
Díky,
co jsem tu četl diskuze tak mi spíš přišlo, že se na mě strhne vlna nenávisti, že moto nemá duši, je nudná atd, potěšili jste mě.
Dovi:
Tyjo já si myslel, že je tohle problém mýho konkrétního kusu, byl jsem z toho trošku smutnej. Ale co se tak dívám, je to normální pro danej model.
Možná máš pravdu, že nedojde k poklesu výkonu, ale spíš se sníží nárůst (jakmile bude hezky, hnedka vyzkouším). Po pravdě já se v těchto věcech až tak nevyznám... Takže děkuju moc za vysvětlení a uklidnění na duši. Protože to co jsi popisoval sedí přesně k tomu o čem jsem mluvil.
Dobrá volba, gratulace
Ta "nádrž" vážně nemá chybu, vím o čem mluvím, stále mi chybí.
Ahoj, píšeš, že jsi zaregistroval "pokles výkonu u 3 tis. otáček".
Ale aby došlo ke skutečnému propadu (poklesu) výkonu, to by muselo být něco špatně (moc moc špatně) u Tvé motorky.
Není to spíš jenom menší nárůst výkonu oproti tomu počátečnímu strmému nárůstu výkonu?
Nebo jinak řečeno - nevnímáš to (při snaze o co největší akceleraci) spíš jen jako pokles "síly" (krouticího momentu) po tom počátečním prudkém nárůstu?
Podívej se na křivku výkonu - o nějakém výkonovém propadu (nebo poklesu) nelze vůbec mluvit. Na výkonové křivce (průběh krouticího momentu a výkonu v závislosti na otáčkách) je dobře vidět ten razantní počáteční nárůst krouťáku a potom od cca 2700 do 3500 ot/min je krouticí moment prakticky konstantní - jako u elektromotoru...
postimg.org/image/51iqdklr5/][img]http://s32.postimg.org/51iqdklr5/Honda_NC_700_750_power_and_torque.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
To ale neznamená, že by snad výkon klesal - výkon i při konstantním točivém momentu stále s otáčkami stoupá (v tomto případě lineárně, úměrně zvyšujícím se otáčkám). Akorát že od těch cca 2700 do 3500 ot/min ten růst výkonu už není tak razantní.
postimg.org/image/l9xzwxrzb/][img]http://s31.postimg.org/l9xzwxrzb/Honda_NC_700_750_torque.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
Jinak ale potom zase od 3500 ot/min a výš už opět krouticí moment dál roste (a výkon proto opět stoupá strměji), aby se nakonec (jako u každého spalovacího motoru) růst krouticího momentu zastavil. A svůj plochý vrchol si potom krouticí moment u NC 750 drží v oblasti zhruba od 4700 do 5200 ot/min (výkonový vrchol je pak v oblasti okolo 6200-6300 ot/min).
postimg.org/image/519hyq293/][img]http://s31.postimg.org/519hyq293/Honda_NC_700_750_detail_torque.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
Dal bych sem obrázek s výkonovou křivkou, ale rozepisuju to takhle podrobně, protože si nejsem jist, jestli sem do komentářů není vkládání obrázků nebo aspoň odkazů blokováno - ale zkusím to.
Kdyby se to nepodařilo, stáhni si ten obrázek třeba tady na Motorkářích: Motokatalog -> Honda -> NC 750S -> Manuály pro Honda NC 750S -> "vykonovy_diagram_nc.gif" (v současné době myslím stále platí, že pro download musíš být přihlášen).
http://nc700.sk/view...amp;start=315#p31059
Moc šikovný stroj ...
Kufr místo nádrže je super. Kdo nepoznal, nepochopí
Dobrá volba