Klasika - pomalu a hlasitě. Líbí se mi že je to bez elektroniky, karburátory a sytič, prostě pohoda.
První dojmy - Z počátku trochu respekt z váhy, ale to bylo chvíli. Brzdy jsou tak na hraně, ten dvojitý kotouč a kotouč vzadu u 1100 je výhoda. Výkon stačí tak, tak, žádné velké rezervy nejsou. Kdo jezdí sám tak to ještě jde, ve dvou už raději 1100. Ale na klidné projetí kolem komína super.
Recenze
Co zatím po cca 1000 km mohu napsat. Zatím nadšení a radost. Uvidím po první pořádné sezoně. Mám tam otevřenější výfuky, tak i dobrý pocit, že jsem slyšet a auta sama uhnou (tedy většinou). Ještě dám jasně svítivé LEDky do přídavných světel, protože to jak motorky ostatní přehlížejí, nebo podceňují je hrozné.
Z počátku trochu respekt z váhy, ale to bylo chvíli. Brzdy jsou tak na hraně, ten dvojitý kotouč a kotouč vzadu u 1100 je výhoda. Výkon stačí tak, tak, žádné velké rezervy nejsou. Kdo jezdí sám tak to ještě jde, ve dvou už raději 1100. Ale na klidné projetí kolem komína super.
Díky za pochvalu. Je to fakt pohodovy stroj. Ta klasika je uzasna - sytič povytáhnout pri startovani pak nechat zahřát a potom ty karburatory tak krásně střílí do výfuku pri podrazovani no radost jet a poslouchat. A ze je to jenom 650 pri 1 osobě v sedle vubec nevadí. Čus
Velmi pěkný cruiser je to za 10 bodů
Hezká dračena gratulace a pohodu v sedle.
Krasavec. Kolama dolů.
Parádní strojovna.