věčný traktor retro s italským motorem Lombardini poměrně bytelné kostrukce - blbvzdorné
První dojmy - že sem to opravdu koupil a že zas ruce předběhly mozek posez je lepší i na Jawe 350 lepší maloobsahový skůtr mě předjede zvlášť v kopcovitém terénu a ani nekviknu
Recenze
člověk to viděl a hned to chtěl mít jak se naskytla možnost, už jsem pelášil do Německa pro jeden kousek velký oči a ruce před sebou a byla doma 3 úřady a stejný počet STK než to byrokrati zkousli a dali na normální SPZ parodie (zlatý komanči) do tý doby motorky všechny normální a tohle řazení v pravo , brzda v levo na zkratový situace ideál (zahamstnout oběma nohama co to dá a pak lovit kvalty zpátky) původní majitel nalítal za pět let cca 30 tisíc km (klobouk dolů) já to mám deset let a najel jsem cca 8 tisíc km používám zřídka první co bylo, tak byl oříšek jak vůbec natočit nakopávat v sedě nepřipadá v úvahu (teď mám 95kg a start páka, když na ni stoupnu, tak pomalu klesá je to trochu komprese
s dekompresorem se dá, ale je potřeba grif půjčuju ji v rodině (ale nastartovanou a dotyčný ji nechcípe hold 65kg a bez grifu je špatná kombinace
brzdy - na hmotost dost vlahé, převodovka 4 kvalty a ještě aby je tam člověk lovil s citem, elektrika IA nikdy sem se nedotknul ani batrky, šrouby withworth to jsem poznal takřka okamžitě kdy mi kamarád vyhodil hmusnou matku od sedadla a ejhle žádná skladem nepasovala
jízda pohodová někdy i 80km/h nehoním pouštím i menší skůtry
spotřebu odhaduju do 2l/100km
11.4.2015 tak jsem dnes vytahnul obě multikáry a pro radost nafotil jedna jde do muzea druhá dostane oil a bude se těšit na letošní sezónu
Tywe, to chci!
To se jen tak nevidí, u popisu sem se fakt pobavil
Parádní stroj
Je to hezký stroj i když výkonu mu inženýři moc nedopřáli
Dobrý, postavil jsi ji na papíry, nebo alespoň na veteránká čísla?