Před nákupem jsem vyzkoušel spoustu motorek, ale když jsem sednul na tohle, seděl jsem na své třipade - akorát pode mnou byl motor hodný toho jména. Spousta příležitostí k vlastní tvůrčí práci (dodělej doma), předimezovaný motor, i když jednobuch s ne zro
První dojmy - Podvozek nic moc, zejména zklamání z brzd (měl jsem velká očekávání). Ale protože nejsem zparchantělej z deltaboxů a čtyřválců, proti třipade je to prima stroj. Jednobuch je prostě motor s koulema, není to hodná motorka pro každýho, dokáže protivně a neočekávaně kopnout... a to je oč tu běží.
Motorku bych doporučil pro - bláznům s nápisem jawa vytetovaným na levé části hrudi. Zejména těm, co mají možnosti a schopnosti udělat si servis a vylepšení stroje, protože detailů k dotažení jsem našel dost a dost - přestože jsem to koupi od maniaka, který už ledascos udělal. Na druhou stranu většina těhle strojů už je v rukou takovýho člověka, nebo jeho rukama prošla, takže bych se nebál a šel do toho. Ale musím říct, že za poslední tři roky jsem našel jeden inzerát na prodej Stylky, takže todoporučení asi nebude moc třeba.
Doplňky na motorce - můj názor je, že motorka se nevylepšuje montáží doplňků, ale demontáží přebytečných bazmeků. Takže navíc jen "naháčský" plégo a hodinky, zbytek je spíš ladění (17" ráfky Excel, pancéřové hadice, světlomet hodný toho jména a tak).
Recenze
Motor Rotax, převzatej z quadu, odpovídá prvotnímu určení a je potřeba se s ním trochu naučit pracovat; od víceválců je fakt daleko. Na druhou stranu by při dobrý údržbě měl vydržet všechno. Základ motoru je shodnej s BMW a Aprilkou, ale to co je potřeba občas udělat je prostě z původního Rotaxe a shání se blbě. Nicméně to není tragédie. Příšerná je elektroinstalace, většina drátů v hnědé barvě, odborníci na elektriku haněj její řešení a provedení - ale já dráty obecně nemám moc rád, tak z tohohle pohledu jen konstatuju, že mi to jede. Přepletení na 17" Excely a zejména obutí do slušných Bridgů udělalo hodně, stejně jako pořádné brzdové destičky a pancéřová hadice místo toho balónku na přední brzdě. Při porovnání s třindou je znát hmota, na malé projížďky kolem komína si beru pořád radši vodníka nebo třipade, ale porovnat třeba s Dukem nedokážu, neměl jsem tu čest. Nepřijde mi to nijak hrozné. Spolujezdce nevozím, motocykl je jednomístný stroj. Servis je super, dělám si ho sám, protože jinak je to trabl. A protože je pořádnej servis, nemám ani poruchy
Zdravím,
Moc hezká jawka, sháním také 650 Stylku, kdyby byla náhodou k prodeji, dejte mi vědět
602266205,
děkuji Sharp
Hmm, to je celkem i raritka tato motorka,..
Tak ať jezdí.
Hmm.Pěkná!Opravdu pěkná!Řeknu Ti ,že v mém případě jsem tetování na levé straně hrudníku nepotřeboval.Po koupi a přibývajícími km se z hnusné Jawy najednou stala skvělá česká motorka.Více válce jsou fajn,ale jsou bez srdce.Srdce jedno válce ať je v jaké chce značce bije stále pod tebou jako čert.Hůř se s nima pracuje.Jak říká Milan.Když vychytáš co nevychytali v Jawě a nebudeš jen nadávat,jak někteří majitelé ,tak bude sloužit ke tvé spokojenosti.Tak hodně štěstí a ještě víc najetých km.
Pěknej pérák