PROFIL MOTORKY

Jawa 250/559 panelka (1965)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ZASEJA
Vloženo 8.2.2014
Aktualizováno 18.2.2014
Zobrazeno 2 531x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Jelikož mě jízda v terénu bavila čím dál víc a se seriovou jawou to už v terénu moc nešlo přišel čas na změnu a jelikož finance nebyly přišla na řadu přestavba a za skoro žádné peníze se podařilo hodně muziky

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - měl jsem jawu 250 typ 559 které byla skoro na odpis je to ta černá co jsem popsal již dříve a co skončila jako nepojízdrná - tlumiče byly zaseknuté a tak jsem jí rozebral a na to jsem sehnal další jawu 250 a rozhodl se pro razantní přestavbu aby jízda v terénu byla pohodlnější

Recenze

MOTOR - pocházel z jawy co jsem měl už předtím motor byl odzkoušený a jel perfektně ikydž jsme ho týrali celou zimu a to i na směs techničáku a toluenu, jediné co jsem na něm udělal bylo uprava karterů u řetezky a u karburátoru a to spíš kvůli snadnému přístupu a čištění upravil jsem i víko zapalování aby nečistoty které nabírá řetěz nezůstávali u řetězky a snadno se čistily

Rám - odřezáno vše co bylo navíc a předělány úchyty zadních tlumičů a tlumiče jsem koupil na burze z vraku MZ, přední byly originál
-na rám byly navařeny úchyty pro tlumiče MZ

Zadní kyvka ta zabrala hodně času protože jsem tam chtěl mít 19" kolo s drapákem takže jsem měl 16" kyvku a tu jsem musel prodloužit na tu jsem tedy navařil z jiné kyvky prodloužení cca 15 cm tak na dýlku to bylo v pohodě a ted se musela ještě cca o 3 cm rozšířit aby se tam vešel i drapák takže kyvka se u čepu nahřála autogenem a roztáhla se a v cca první třetině se srovnala a u osy byla cca o 3 cm širší cca 1 cm u rozety aby nešel řetěz do drapáku a 2 cm na druhé straně, a bylo hotovo a já mohl používat vyřazené drapáky za závodů

geometrie - na to že se to vše dělalo na koleně vyšla perfektně moto nikam netáhlo a sváry na kyvce drží asi do těd

kola rozměr ráfku 19 přední i zadní později přední 21

plasty a maska co dům dal ...

úpravy výfuku 2-1, uprava zadní brzdy místo lanka předěláno na táhlo a jawa začala konečně i brzdit !

motorku jsem zkompletoval jezdil celý rok a následný jsem komplet rozebral a dostala nový lak ( nátěr) vychytali se drobné mouchy malinko ještě vylepšil vzhled

jestli se přestavba zdařila posudte samy

celkem mě to vše stálo cca asi 3 tis , nepočítám čas toho bylo nepočítaně

s touto moto jsem jezdil asi 3 sezony bez jakýchkoliv problémů a s minimem udržby spíš se jen lil benzín a jezdilo a jezdilo

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist