Vybíral jsem z více motorek. MZ zvítězila díky své nevšednosti a jedinečnosti. Chtěl jsem trošku vystoupit z řady.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: V době koupě mé motorky vyšíší pořizovazí náklady
KTM 640 LC4 SM Supermoto: Obavy z vyšších provozních nákladů.
První dojmy - Svezení na Baghi bylo z počátku velkým zážitkem po zkušenostech s Husqvarnou WRE 125. O dost víc výkonu a zejména krouťák, který mi připadal úžasný. Zkušenost se svezením byla z Yamahy XT 660X, a nějákou dobu před tím s Husqvarnou TE 410 na velkých kolech.
Recenze
A Baghira byla příležitost. Motorka, kterou jen tak nepotkáte, ale vyzkoušená technologie, myšleno motor Yamaha XTZ 660, který fungoval. Fungoval spoustu let u Yamahy a MZ ho zakoupila jako licenční. Údajně tento motocykl pomáhala vyvíjet Yamaha a KTM. Nevím, jak moc se tomu dá věřit, ale každopádně to zní zajímavě. Moje byla navíc předělána z velkých kol na malá, a to na kola Honda CBR 600 r.v. asi 91. O to je zajímavější. Z této motorky má také přední brzdy nissin. Jak super pumpa, tak vepředu dva kotouče jsou nad míru dostačující a chvály hodné. Po zakoupení jsem odjel jednu sezonu a pak ji komplet rozděl a šla do laku. Rám komaxit, plasty, a vyměnit co se dalo. Od veškerých ložisek v kolech, krku řízení, přepákování. Gufera přední vidlice atd. Také samozřejmě udělat ventily, olej a filtry. Po složení něco klepalo v motoru. Takže jsem to odvezl na zkontrolování. Zjištění bylo překvapující – naštíplý píst zespodu od klikové skříně. Nemám ponětí, jak k tomu došlo. Ale výsledkem byla pístní sada a generálka vršku. Přebroušení sedel ventilů, gufera, a vše co k tomu patří. Vše bylo zase fajn. Jezdila super. Jenže po nějaké době jsem jel v letní podvečer při mrholení, ještě jsem si říkal, že jede nějak zlehka, a jak hezky ty gumy Danlop Sportmax Mutant drží. A o pár zatáček dál jsem už ležel. Po zaseknutí zadního kola jsem pochopitelně vymáčkl spojku, ale bylo to prd platné. V tom smyku se kolo opět chytilo, a vyhodilo mě to na druhou stranu. Výsledek? Vysypané jehličkové ložisko mezi klikou a ojnicí. Spodní oko ojnice roztržené a ojnice na tři kusy. Následně namontován motor Yamaha XTZ660, na něj předělána víka motoru, aby tam bylo MZ. Navíc v motoru je ostrá vačka. A od té doby bez problémů.
Přesuň si ji do MZ, ať je nás tam víc Kategorie už je tu na Baghiry založená
díky
ta motorka má něco do sebe
dík chlapi
Zajímavej stroj at ti slouží