renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ Baghira Enduro (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lamin
Vloženo 21.5.2006
Aktualizováno 15.3.2013
Zobrazeno 4 280x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vybíral jsem z více motorek. MZ zvítězila díky své nevšednosti a jedinečnosti. Chtěl jsem trošku vystoupit z řady.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: V době koupě mé motorky vyšíší pořizovazí náklady
KTM 640 LC4 SM Supermoto: Obavy z vyšších provozních nákladů.

První dojmy - Svezení na Baghi bylo z počátku velkým zážitkem po zkušenostech s Husqvarnou WRE 125. O dost víc výkonu a zejména krouťák, který mi připadal úžasný. Zkušenost se svezením byla z Yamahy XT 660X, a nějákou dobu před tím s Husqvarnou TE 410 na velkých kolech.

Recenze

A Baghira byla příležitost. Motorka, kterou jen tak nepotkáte, ale vyzkoušená technologie, myšleno motor Yamaha XTZ 660, který fungoval. Fungoval spoustu let u Yamahy a MZ ho zakoupila jako licenční. Údajně tento motocykl pomáhala vyvíjet Yamaha a KTM. Nevím, jak moc se tomu dá věřit, ale každopádně to zní zajímavě. Moje byla navíc předělána z velkých kol na malá, a to na kola Honda CBR 600 r.v. asi 91. O to je zajímavější. Z této motorky má také přední brzdy nissin. Jak super pumpa, tak vepředu dva kotouče jsou nad míru dostačující a chvály hodné. Po zakoupení jsem odjel jednu sezonu a pak ji komplet rozděl a šla do laku. Rám komaxit, plasty, a vyměnit co se dalo. Od veškerých ložisek v kolech, krku řízení, přepákování. Gufera přední vidlice atd. Také samozřejmě udělat ventily, olej a filtry. Po složení něco klepalo v motoru. Takže jsem to odvezl na zkontrolování. Zjištění bylo překvapující – naštíplý píst zespodu od klikové skříně. Nemám ponětí, jak k tomu došlo. Ale výsledkem byla pístní sada a generálka vršku. Přebroušení sedel ventilů, gufera, a vše co k tomu patří. Vše bylo zase fajn. Jezdila super. Jenže po nějaké době jsem jel v letní podvečer při mrholení, ještě jsem si říkal, že jede nějak zlehka, a jak hezky ty gumy Danlop Sportmax Mutant drží. A o pár zatáček dál jsem už ležel. Po zaseknutí zadního kola jsem pochopitelně vymáčkl spojku, ale bylo to prd platné. V tom smyku se kolo opět chytilo, a vyhodilo mě to na druhou stranu. Výsledek? Vysypané jehličkové ložisko mezi klikou a ojnicí. Spodní oko ojnice roztržené a ojnice na tři kusy. Následně namontován motor Yamaha XTZ660, na něj předělána víka motoru, aby tam bylo MZ. Navíc v motoru je ostrá vačka. A od té doby bez problémů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JindraM
JindraM napsal 16.01.13 v 20:23 10b.

Přesuň si ji do MZ, ať je nás tam víc Kategorie už je tu na Baghiry založená

lamin
lamin napsal 24.06.12 v 22:50

díky

Kana
Kana napsal 19.06.10 v 22:50

ta motorka má něco do sebe

lamin
lamin napsal 03.06.10 v 22:18

dík chlapi

Adry
Adry napsal 10.08.09 v 23:56

Zajímavej stroj at ti slouží

Více komentářů



TOPlist