Aprilia je jedna z nejvýkonější dvacek na trhu a to byl jeden z důvodu proč sem pořizoval právě jí . Krásné zbarvení do závodní repliky 2001 bylo pro mě jasnou volbou .
Nejvíce jí děkuji za šanci více se sblížit s otcem prožíváním společného koníčku.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: důvod neuveden
Cagiva Mito 125: důvod neuveden
První dojmy - Byl to první stroj na který jsem vůbec vlezl , proto není divu že jsem byl velice ohromen a zároveň jsem z ní byl dlouhou dobu vystrašen ... 22 kilowatt je přeci větši sousto pro někoho , kdo obdivoval motorky jen okolo projíždějící anebo v televizi . Při každé jízdě jsem z ní měl neskutečně dobrý pocit ... po zahřátí motoru už měla zvuk krásně pravidelný , ačkoliv dvoutakt se nezapře a nijak lahodný zvuk to nebyl ;). Ale to mě nevadilo... , když se na 7000 ot. otevřela přívěra ..pfff... dostala ta malá včelka druhý dech s pocitem nakopnutí do zadku upalovala co to šlo a do zatáček ? leckterá šestka si sní nevěděla rady a ujížděly až na rovině :) .
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a možná i nějaké slečny :)) je to velice vhodné moto a vřele doporučuji :).
Doplňky na motorce - Na takové ty parádičky si já nepotrpím :) origo je origo . Olej , svíčka , brzdy , tlumič , přední plexi , miniblinkry apod.
Recenze
Sama si za celou dobu o nic neřekla , až na nečekanou zradu od spojkové lanka ... výměna to vyřešila . Všechny opravy a upravy jsem dělal z vlastní vůle , protože jsem zastánce preventivní udržby .. Výměna destiček , náplní a filtrů bylo samozřejmostí . Po 6000 km od koupě přišla repase válce a aprilka byla zase jako nová .
nelze jinak, pekna recenze