Na začátek super stroj. Jen trochu přestává zvládat mojí váhu na hrbech. Před ní byl Fazer FZ6. Kawa je podstatně živější na ovládání.
Motorka koupena od FIRMA:Jan Halbich (Praha 4-Chodov) - výborné
První dojmy - Od začátku super. Rychlá odezva při změně směru, žádný problém při rovnání stopy až v náklonu (při rozumné rychlosti). Je třeba hlídat těžiště ve svislé ose - na to je citlivá - když je moc vzadu (natažené ruce, zadek vzadu), tak v nižší rychlosti mají řidítka tendenci padat do zatáčky. Když moc ve předu (váha na řidítkách) tak se jí nechce zatáčet. Něco z toho chování možná mají na svědomí gumy. Mám tam tvrdší spíš do cestovna.
Recenze
Zas tolik toho pro srování nemám - před tím byl FZ6 a ten mi nějak nevydržel ani do první garančky
Jízdní dojmy popisuji výše, jinak na jezdce mých rozměrů je poměrně malá (188/105), nohy jsou dost sportoně zalomené. Asi začínám stárnout a někdy mě z toho posezu chytají křeče do kyčlí.
Z mého pohledu ideální stroj na 2., 3. třídy pro cesty do max 200km za účelem zábavy v rámci cesty z bodu A do B, popřípadě zpět do A. Na delší cesty to podle mě není - osobně si pak přestávám jízdu užívat a nemůžu se dočkat, až budu v cíli. Zadek tlačí a kvůli nutnosti dost přesně hlídat těžiště (když se člověk nechce ploužit), je třeba neustále "jet", ne se "vézt", což je únavné.
Pokud se netlačí na pilu, tak je s ní nuda a v nižších rychlostech má tendeci chovat se při průjezdu zatáčky nervozně (rychlé řízení). Trochu za to asi může i moje aktuální obutí - tvrdší směs. Pokud někdo nehlídá korunu, měkké sportovní můžu jen doporučit, ale battlaxy z výroby doslova mizí před očima. Mám dojem, že zadek mi tehdy vydržel jen lehce přes 2.500km
Dojmy je třeba brát z pohledu mé váhy (105kg) - to je dost za limitem "stadardního" pilota, na kterého je motorka stavěná, a kromě progresivních pružin ve vidlích a přitažení předpětí vzadu jsem úpravy podvozku nedělal.