Je to kladivo při každém přeřazení.
První dojmy - Při pohledu na údaj o hmotnosti zjistíte, že tato Husqvarna váží pouhých 118 kg, to je opravdu málo a výrobce navíc dokázal tuto masu ideálně rozložit, výsledkem je parádně ovladatelný stroj s kvalitním podvozkem, silným motorem a sexy vzhledem. Ve výbavě je také obsažena kontrola trakce (CTS) a skvělé brzdy.
Recenze
Husqvarna byla vždycky hvězdou supermotárdů. Četné úspěchy v tomto motocyklovém odvětví doprovázel i úspěch komerční. Nabídka Husqvarňáckých motárdů sice trochu zeštíhlela, zato kompletně omladila. I do světa dlouhých smyků se promítla technologie nového vlastníka BMW. Stejně jako u endur TE i tady najdeme motor se vstřikováním s díly BMW, dále nádrž pod sedlem a řetězové kolečko na stejné ose, jako má kyvná vidlice. Menších změn doznaly plasty resp. blatníky, které jsou střiženy do SM stylu a jsou menší. Podvozek je samozřejmě všestranně seřiditelný a na přední kolo se nastěhoval velký zubatý kotouč. Radovánky SMR krotí radiální Brembo. Inovací prošly i modely pro teenagery a to jak čtyřtaktní SMS4, tak i dvoudobá SMS 125.Při pohledu na údaj o hmotnosti zjistíte, že tato Husqvarna váží pouhých 118 kg, to je opravdu málo a výrobce navíc dokázal tuto masu ideálně rozložit, výsledkem je parádně ovladatelný stroj s kvalitním podvozkem, silným motorem a sexy vzhledem. Ve výbavě je také obsažena kontrola trakce (CTS) a skvělé brzdy.
Krásná mašinka ještě od BMV. Ta váha je pro mě (s krátkýma nohama) fascinující. Ať slouží bez problémů.
Nádherná to svezení za to musí stát