Je krásná, neotesaná, hlučná, silná. Ideální pro svižnou jízdu i pro kochačky okolo komína.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: Na mě stále moc velká bestie... litr v dvouválu, navíc dost vostrej, navíc starší modely nejsou pěkný
Yamaha FZ1 Fazer: už sem nechtěl polokapotu
První dojmy - Po SV 650 S trochu nezvyk na naháče a taky na čtyřvál. Ale jakmile sem překonal prvotní paniku, a odvážil se podívat za hranici 8mi tisíc otáček... Tak sem se zamiloval.
Motorku bych doporučil pro - Podle mě ne pro začátečníky ani ne pro jezdce, kteří jezdí pilu vždy a všude. Ideální bike pro lidi, co chcou občas jančit a občas se jen kochat.
Recenze
Volil jsem stroj kvůlu kubatuře a vzhledu. Ztka se mi vždy líbily, ale ne ty zelený. Jakmile sem zjistil, že kámoš prodává tuhle krasavici, tak sem zvětřil šanci, a jakmile sem se na ni svezl, věděl sem, že bude moje.
Jízda do 6ti tisíc je pohodová, nekoná se žádné průdké zrychlení. Nad tuto hranici to je už úplně jiný příběh. Motorka je na svoji váhu poměrně hravá, a do zatáček se vodí lehčeji, než SV 650 S.
Je to naháč, čili při jízdě nad 160 km už jde veškeré pohodlí stranou (samozřejmě ozkoušeno pouze mimo silnice! ). Do této rychlosti se ale jedná o velice příjemný bajk, na kterém se dá utrhnout spousta kilometrů za den. Brzdy nejsou nejhorší, po přidělání pancéřovek plus racing destiček budou určitě ještě lepší.
Podvozek je z továrny nastavenej na nějakýho týpka ze střední, takže mě s mejma 100 kilama docela pohoupá - ale není problém přitvrdit.
Posez je výbornej, kor se širšíma řiditkama, který na bajku byly. Člověk si přijde jako ředitel zeměkoule. Super pocit.
super stroj! a ta barva jasných 10b.
Suuppeerrr
Moc hezká motorka .
Krásná červená asi jak má Kawa být. Ať to jezdí.