Velkej krásnej těžkej hodně rychlej stroj
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Jede to strašně , nejde zatočit , poses dobrej , moto padne hned do ruky
Doplňky na motorce - origo stav , jen nosič na kufr
Recenze
GSX1200 je čistou esencí klasického vzhledu, kterou umocňují zejména zadní kyvná vidlice se dvěma pružícími a tlumícími jednotkami a rozsáhlé použití chromovaných dílů. Motor, upravený z verze GSF1200, nabízí ještě dynamičtější a brutálnější zátah z nízkých otáček. Tento model přišel na světlo světa v roce 1999 (a vyráběl se poté i v roce 2000, kdy byla výroba ukončena) s téměř totožným motorem jako Bandit 2000. Motor má jiné 32 mm karburátory a je vyladěn k dodávání síly hlavně v nízkých a středních otáčkách a má větší kroutící moment. Motor dodává 109,5 PS při 8037 min-1 a 107 Nm při 6466 min-1 (měřeno). Ale největší výhoda je, že 90% kroutícího momentu je již dostupná při 3800 min-1 a to přináší ohromnou sílu na spodku. GSX1200 je více "retro" než Bandit díky dvěma tlumícím/pružícím jednotkám Showa a má i trochu odlišnou pozici řidiče. Karburátory mají TPS (Throttle Positioning Sensor) pro rychlou odezvu na plyn a velkou akceleraci.
Jeste furt si nemuzu zvyknout, ze mi ma 1200 rika pane. Jedine, co mi vadilo pri cestovani cca 800km pres nemecko, bylo huceni v helme. Jizda v cca 160, oficialne 120 ...
Moc pěkná a hlavně nedoceněná motorka
nestárnoucí klasika..pěkné..moc pěkné. Tak ať dělá pořád jen radost.