Česká tříkolová koženková klasika s hydraulickou spojkou.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - První dojem už si nepamatuju, vzhledem k tomu, že to je už druhý kus, tak už jsem věděl do čeho jdu.
Recenze
Je to můj druhý hadrák koupený v březnu 2001 ze sousední garáže. Pánovi vzali papíry za sjeté gumy a už nebyl schopný to dát do pořádku, tak hadrák stál pět let. Další dva roky jsem pána přemlouval ať mi ho prodá. Taktéž byl problém dostat majitele na dopravku kůlivá odhlášení. Ještěže jsou naši policisté tak schopní a flexibilní a stroj na mě přepsali. Hnedle prošel očistou a drobným seřízením, technickou kontrolou a celkem slušně jezdil. V následujícím roce jsem se pustil do větší opravy. Bylo na něm dost práce, předchozí majitel na něm asi taky dost pracoval, jenže byl to takový domácí kutil, takže hadrák byl dost zbastlený. Celý Hadrák byl rozebraný, kostra obroušena a natřena. Dostal novou elektriku a kabátek. Původní plachty byly každá jiné barvy a dost opravované. Střecha zůstala původní, mám rád patinu a ta stará byla krásně omšelá. Musím říct že mu nové plachty moc neslušely, myslím že hadrák by měl vypadat jako hadrák a ne se lesknout jako nové Ferari. Naštěstí po letech už znovu získal zpět svou patinu.
Další rok jsem se pustil do motoru. Po generálce tikal jako hodinky, takový přesný zvuk jsem u dvouválcového dvoutaktu nikdy neslyšel, bohužel mu to vydrželo jen chvilku. Nicméně jezdil krásně. Vyzkoušeno na dálnici krásných 109 km po rovině, do kopce za kamionem 95 km.
Pak už jen několik let ježdění a neustálého vrtání se v něm. Jako každý správný hadrák potřebuje na hodinu jízdy hodinu údržby. Postupně jsem na něm vyměnil většinu dílů. Během let prošel svojí evolucí a teď je z něho docela poslušný a spolehlivý stroj. Dovezl mě do mnoha koutů naší země a dokonce i na jiný kontinent než je Evropa. Zatím spolu máme najeto 46000 km. Doufám že se spolu ještě na nějaký další kontinent podíváme, v plánu je Asie.
"Hadrák" k nám neodmyslitelně patří stejně jako k " dederónům" trabant Ale na rozdíl od trabíka nejen že vyleští a nepoškrábe, ale má své kouzlo i v dnešní přeelektrizované době
přeji hodně pohodových km
Fandim 10b.
motorka na zimu super
Jsem unešen. Máte to za 10b a jen dodám, že malinko závidím ;)