PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Smrči-GSX-F
Vloženo 28.2.2011
Aktualizováno 10.8.2013
Zobrazeno 2 446x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Prodáno - ať slouží novému majiteli minimálně stejně tak dobře, jako sloužila mně...

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Lehká, obratná, výkonná. Na dnešní dobu pořád konkurenceschopná. Jsou úseky, kde jsem byl proti Buse výrazně rychlejší. Byla mojí první, která "odpanila" moje kolenní slidery. :-) Na cestování bych jí nevolil, dál jak 200 km v kuse jsem s ní asi nejel. Ne, že by to bylo nereálný, ale na podobný kousky mám v garáži jiný stroj. Jo a jako na málokterý motorce, co jsem kdy měl, ukrutně záleží na pužitých pneu. Na paštikách se s touhle motorkou prostě nesvezete.

Recenze

Oproti Buse je neskutečně mrštná. Chvíli mi trvalo si zvyknout na úplně jiný projev motoru - tady to začíná žít nad 10.000 otáčkami (tam, kde Busa končí). Trochu tumpachovou páčku brzdy (resp. pumpu) jsem nahradil radiální pumpou Beringer s pancéř. hadičkama, s tou koresponduje opticky shodná spojková páčka. Ke zklidnění řízení výrazně přispívá tlumič řízení Öhlins. Na Buse jsem si zvyknul na ukazatel zařazeného kvaltu, tak tady nesmí chybět taky (GIpro ATRe). Otevřený výfuk je domácí výroby - samolepka Yoshimura klame kolemjdoucí. Nakonec jsem si splnil dávné přání mít na motorce Quickshifter, tím pádem byl Power Commander nutností. K&N vzduchový filtr samozřejmostí. Jako takovou blbinku jsem si pořídil stopky X-Monitor od DRC.

Přes zimu 2010/2011 seřízené ventily, komplet repas předních vidlí, výměna ložisek krku řízení, doplnění chybějících šroubků a gum. průchodek a montáž doplňků viz výše.

Přes léto 2011 pár poznatků - max. dosažená rychlost 291 km/h (což mi přijde s mou váhou na 750ccm hodně dobrý). Přehřívání předních brzd vyřešila výměna brzdovky za Motul RBF600, použité destičky Brembo SC nevadnou a mají bezvadný brzdný nástup - akorát do rychlosti 80 km/h jsou hodně hlučný (pak už to přes rámus výfuku není slyšet). To jim ale nevyčítám, nemám motorku na pojíždění a předvádění se po městě. Přední vidle jsem přitvrdil - 3 čárky na pružinách, 1 1/8 otáčky komprese a odskok, což zase posunulo jízdní vlastnosti o stupínek výš. Na závěr sezóny jsem přezul na Metzeler Racetec K2 - neskutečně dobrý pneu; nejlepší, co jsem doposud na čemkoliv měl!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
adahaya
adahaya napsal 18.01.12 v 11:48

mas peknou i tu 750

majkyc
majkyc napsal 01.08.11 v 19:38

krasavica a moooc pěkný doplňky 10b

Ninjista
Ninjista napsal 01.03.11 v 20:08

Pěknej kousek

luigin
luigin napsal 01.03.11 v 17:53

kvalitní doplňky ať dobře slouží,dávám 10b

VlastíkPlamínek
VlastíkPlamínek napsal 01.03.11 v 15:10

jo, parádní sranda na blbnutí kolem Žirovnice tak snad konečně někdy u toho Jarošova ahoj

Více komentářů



TOPlist