můj první silniční japonec...krásná, příjemná na svezení a docela i výkonná motorka...
Recenze
V 15-ti letech jsem začínal na Simsonu, MZ 150, Jawa 350 a skončil u motokrosu...tam jsem začínal u dvoutaktu značky Yamaha, pak to byla YZ 426F a nakonec funglovka YZ 450F... postupem času jsem chtěl vyzkoušet ale něco jiného...
Motorku jsem zakoupil v roce 2008 od dovozce z města Mladá Boleslav. Byla lehce padla na přední masku, jinak o.k.
Za tu dobu tří sezón jsem si ji vylepšil a to klínem pod motor, blatníčkem nad zadním kolem,široký řídítka a doplňkama od it.firmy Barracuda...
Za celou tu dobu jsem na ni najel cca 13 tis.km. Motorka mi sloužila bez problémů, snad jen poslední sezónu, kdy vypověděl službu systém ABS, kterým byla motorka vybavena. Rozsvítila se kontrolka a konec...já to však moc neřešil, protože mi tento systém nevyhovoval a tak jsem jezdil...Motorku jsem nakonec prodal a doufám, že bude sloužit stejně tak dobře, jako mě...
Motorka je dobře ovladatelná, průběh motoru byl plynulý a na tento obsah měla záběr už od spodních otáček...Tlumící prvky byli slabší, hlavně zadní tlumič,při jízdě na ,,dobrých silnicích" v zatáčkách ve dvou, nebyla tak pevná ve stopě... i tak tuto motorku můžu jen doporučit...
Tak tuhle bych neprodával...NÁDHERA za 10b
Byl to mazel ... byla krásná ... škoda jí ... No třeba tě pochopím až uslyším navrklou tu R1 s Akrapama ale stejně 10 bodů
Jako nová , blahopřeji dolňky Barracuda ať slouží a máš 10 bodíků