babička se starým motorem,který ještě neztratil dech(cca 110000km),proběhlo pár úprav k mé spokojenosti :)
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Jaké asi musí být první dojmy, když z Jawy 350 skočíte na tohle monstrum? :)
Recenze
Motocykl staršího data,kde hmotnost hraje roli hlavně v technických pasáží ale dnešní pneumatiky to docela dobře doladily :)
Původně obsah 750ccm vodník,napasován 1100ccm olej-vzduch z roku 88
zadní kyvná vidlice z Hondy VFR 750 r.v.91-výrazná změna jízdních vlastností(v dobrém smyslu slova),dynojet kit+přímé KN filtry.
Zkušenosti s tímto motocyklem mám skvělé prakticky po všech stránkách, tzn.výkon,ovladatelnost, pohodlí,spolehlivost.Snad jen brzdy byly vždy slabina dokud nebyla provedena výměna brzdové pumpy za zn.Brembo.Se současnými motocykly se však tento "veterán" opravdu nedá srovnávat.
Fandím
Takové, navíc úspěšné, práce na bábě GSXR člověk často nevidí !
"Potkal" jsem se s bestií GSXR pouze prostřednictvím mýho synka (na M.cz pod nickem Suzukář )
a jsem rád, ač Dvoutakťák , že ta Tvoje už není dávno "někde v náhradních dílech" .
Ivan .
Nádherná práce
Super oldschool bike at to lítá bez nehod 10b
Love parade padre, at to kroutí i nadále