Je to klasický Blata 2.5 sice mám tvrdší pružinky na spojku a větší trysku, ale to je tak opravdu pouze pro závodění, protože jakmile spadnou otáčky je konec.
Výška jezdce: 186 cm
Recenze
Koupil jsem ho jako nepojízdný za cenu "číny". Původnímu majiteli se na rotoru uvolnila osička, která následně ulámala žebrování a lehce pocuchala zapalování. Koupil nový rotor i zapalování, nainstaloval, ale motor stále neběžel. Když mi tohle řekl do telefonu, tak jsem si řekl, že tam nic jiného složitého být nemůže, že je to v podstatě křovinořez a vydal se do Prahy pro bajka. S majitelem jsme se sešli na Zličíně, já Blatu prohédl, motor kompresi "nějakou" měl, vyfásl jsem ještě litr oleje Castrol TTS, zaplatil a odjel k domovu. Cestou jsem se ještě zastavil za švagříčkem, kterému jsem oznámil, že jsem si koupil bajka a cestou k autu mu vše převyprávěl. Pak jsem otevřel kufr mé kombíkové Xsary, on mi v jedné větě řekl, že jsem idiot a ve druhé: " VEM TO SEM TO ještě dneska pojede". Nebudu to dále na tahovat, vyčistili jsme karburátor a po 10 minutách jsme jezdili za barákem :) - byla to výborná koupě. Blata fakt funguje. V zatáčkách se nekroutí jako čína a občas, když na něm blbneme, tak se na něm sveze i manželka. Zažije se s ním opravdu strašně srandy a za ty prachy ... pohoda. Ceny brzdový destiček a pneu jsou také velice příznivé a přes blata.cz objednáte do týdne cokoliv.
Ještě jsem měl Gileru NGR 250 viz moje www stránky
konečně jsem sehnal TU správnou yamahu TRX 850!
pekna mam tu samou
dobré moto