cfmoto 700MT jako náhrada za starého Versyse. Nová motorka s 5 letou zárukou a pěknou výbavou ( 3 kufry, vyhřívané rukojeti, centrální stojan) za 180 tisíc.
Motorka koupena od FIRMA:Top moto - Route 55 (Teplice) - montáž veškerého přiobjednaného příslušenství zdarma
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: cena včetně výbavy + 50t nebo v ceně CFmota 5 letá ojetina
Kawasaki Versys 650: cena včetně výbavy + 50t nebo v ceně CFmota 5 letá ojetina
První dojmy - Pěkná nová motorka místo starého Versyse, super !
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoli kdo hledá levnou novou motorku na krátké a střední výlety.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti - u prodejce
Centrální stojan - u prodejce
Třetí horní kufr s držákem - u prodejce
Recenze
První dojem byl jako bych si sedl na nového Versyse, opravdu identická motorka. Vzhledově pěkná , ne moc velká motorka. Líbí se mi že to není moc Enduro, ale spíše cestovní motorka ( s Endurem společné snad jen mírně vyšší zdvihy)
Motorka je lehce ovladatelná, poslušná, není to žádný trhač asfaltu ale spíše klidná holka, dá se ale jet i svižně.
Motor: výkon 49kw mi jako začátečníkovi plně dostačuje, na rychlé předjetí až až a s ohledem na rychlostní limity nepotřebuji více.
Podvozek: jako začátečník mohu těžko hodnotit kvality, nicméně pocitově je podvozek stavěn spíše na klidnou jízdu, dobře tlumí nerovnosti a neodskakuje. Při svižnější jízdě je třeba brát ohled na vyšší zdvihy a sklon k potápění při brždění.
Motorka není to pravé ořechové ( s ohledem na velikost) pro dálkovou jízdu ve dvou, nicméně závisí hodně na proporcích jezdce a spolujezdce. Já jezdím občas se ženou a ani jeden nejsme drobeček ( celkem 180kg), na motorku se ale vejdem a třeba 100-200km není problém. Na cestování ve dvou po Evropě bych ovšem volil alespoň 800MT.
Co se týče pohodlí v jednom, není problém ujet stovky km, nicméně stále je to levná motorka a nerad bych komfort srovnával s motorkami za dvojnásobek.
Zatím jsem najel 4000km a jsem s motorkou spokojen, pocitově jezdí s každou tisícovkou lépe a lépe.
nalezené zápory motorky:
1) Ukazatel paliva - jako všechny CF motorky, rezerva je nastavena velmi agresivně, tudíž ukazatel paliva klesá rychleji než reálná hladina a rezerva se rozsvítí po cca 250 km kdy ještě v nádrži zbývá cca 5 l benzínu ( jde o zvyk, jezdím na počítadlo km a vím že musím natankovat po ujetí cca 300km)
2) Drnčící protisluneční štítek který kryje budíky - opraveno svépomocí podle Facebooku - zabralo to 3 minuty. ( tohle by mohl výrobce/dovozce sledovat a odstranit)
3) vibrace motoru při 4000 otáčkách. Zhruba mezi 3900 - 4100 otáčkách vibruje motor což se chvílemi přenáší i do stupaček a celého motocyklu , zdá se mi že se to postupně zlepšuje tak uvidíme. Navíc nemám možnost srovnání s jinými motocykly a 2 válce obvykle vibrují, takže nevím zda je to vada nebo běžná vlastnost.
update 5.8.2024
máme za sebou 8000km
při 7500 jsme přezul na Pireli Angel GT - CST Migra už měli dost
motorka jezdí bez poruchy, po několika tisicích si trochu sedla a pocitově ted je ještě lepší
mám za sebou několik výletů ve dvou, kdy jsme se spolujezdcem a kufry měli určitě přes 200Kg a nebyl jediný problém, vzhledem ke klidnější jízdě ve dvou nebyl problém s výkonem ani brzdami, párkrát při nějaké velké nerovnosti nebo díře jsem šel vzadu na doraz.
Stále jsem s motorkou nadmíru spokojen
Dobrá recenze
Ahoj, mam starší 650 a taky mi drnčí plast nad budíkem a nedaří se mi to odstranit. Tak kdyby jsi zveřejnil jak na tak by to bylo super
díky Martin Mašek
Ahoj, návod na odstranění drnčení štítku budíku jsem bohužel na FB nenašel. Mohl bys mě navést?
Díky Tomáš