Klidná síla tahu od nízkých obrátek. Pohodlná cestovní motorka se vzácnou polokapotáží.
Motorka koupena od soukromník - Velmi vstřícný pán až od Plzně , motorku mi dovezl po ose , přijel i s rodinou. Znalec, bezvadná komunikace.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Je to manipulačně náročnější , ale jakmile se rozjedete, zapomenete na váhu.
Motorku bych doporučil pro - Pro klidného jezdce, dojíždění do práce, velké cestování.
Doplňky na motorce - Doplňky - polokapotáž Gimbel, kufry , vyhřívané rukojeti.
Recenze
Někdy může přijít čas výprodeje. už dlouho mi v hlavě strašila myšlenka, všechno, co mám prodat a koupit jen jeden stroj.
Impulsem se stal nákup wagenu od BMW. Spokojenost. tak proč ne i motorka?
Na naše pinecové srazy TT-sport fóra jezdíval kamarád na R850R. Nakonec na ní přišel i o život vinou automobilisty. On si tenhle typ hodně chválil - za dobrou cenu , pohodlná, na cestování fajn mašina.
Takže svou motorku jsem si vybral tak trochu i na Jindrovu památku.
Když jsme se ženou mrkli na inzeráty , ona první uviděla tuhle červenou krásku s polokapotáží.
Polokapotáž od Fy Gimbel byla kdysi nelevná a proto se moc u ojetin nevyskytuje, ale z našeho pohledu tahle motorka v inzerátech "zářila".
Zaujala nás i barvou, "mystickou" červenou metalízou označení 698. Po dohodě s prodávajícím ještě přibyly origo kufry.
Najel jsem jen asi 400km kolem komína. takže berte moje zhodnocení jak je. Motorka má 70 koní a dokáže valit rychle , ale její hlavní poslání je být klidným cestovním strojem. Duo telelever-paralever se spolu s hmotností a těžištěm nízko starají o slušný komfort, pocit, že víte, jak moc naklopit. Motor boxer je brumlák, klidná jízda je mi nejpříjemnější kolem 3000 otáček, kolem 4500 už to fakt jede.
Motorka s původním německým majitelem sjezdila od severu po Alpy a tuším proč.
P.S. V nářadí jsem objevil růženec- jako křestana mně to potěšilo, protože tuhle mašinku beru tak trochu jako dárek od Boha.
Edit7.5.2024:
Najeto cca 850km. Jako slabší místo vyhodnoceny tlumiče , které po skoro 77000km už zřejmě nebudou v kondici nových. je to poznat hlavně na špatném asfaltu, jeho "žehlení", hlavně na předku, moc neprobíhá a okolo mně projíždějící "géesa" do toho mohou šlápnout daleko víc zhurta než co vnímám jako schůdné já. Zřejmě časem půjdu do seřiditelných YSS , minimálně na předek. Jinak spokojenost.
http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-r-ko
dobrý tah. Hezká mašina. Vítej mezi boxeristy.
@Petr13 - přesně tak , příprava na důchod
@Machajda , díky Jirko , Tvoje Honda je též fajn volba řekl bych!
Mám r 1200r a to je někdy divočák. Rád se dívám na r850r a představuji si, že by to byla skvělá motorka na důchod nebo jako první velká motorka pro děti. Taková klidná síla. Dobře si vybral.
Hezky pěkně