renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 850 R (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kokodyl
Vloženo 20.7.2015
Aktualizováno 20.7.2015
Zobrazeno 4 455x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Všestranná, příjemná, moc pěkná klasika.

Motorka koupena od FIRMA:MotoShop Vary (Karlovy Vary) - Profesionální přístup, vstřícné jednání.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: BMW se mi líbilo více.

První dojmy - Skvělý posez, řízení a brzdy, pružný motor. Oproti mé původní VTX mi přišla velmi lehká:o)

Motorku bych doporučil pro - Motorkářům, kteří preferují klidnější pohodovou jízdu a univerzální klasickou motorku, která už zřejměi nebude ztrácet hodnotu.

Doplňky na motorce - Blastry, zadní nosič + kufr, orig velké plexi, reflexní polepy, digitální teploměr..

Recenze

S mou předchozí VTX1300 jsem byl spokojený, byl to ale zcela jiný typ motorky a na našich dvojkových silnicích to bylo dost často utrpení. Proto jsem se rozhodl, zkusit něco jiného. Chtěl jsem něco klasického, oproti VTX lehčího a univerzálnějšího. Terén nejezdím, tedy pokud nepočítám naše silnice:o) Kardan podmínkou úplně nebyl. Ale po čase jsem se prokousal k několika typům. Líbil se mi Versys, Transalp - a R-kové Báwo.

Na jaře 2014 bylo R850R i R1100R na netu pár v nabídce. Pěkné R850R měli chlapci ve Varech. Sjel jsem ho omrknout a zkusmo se projel. BMW bylo ve velmi dobrém stavu, včetně origo lakovaných kufrů, za slušnou cenu. Moto jsem si zamluvil, zaplatil zálohu a za týden jsem si pro něj přijel.

První kilometry byly příjemným zážitkem - a pak i všechny další. Přesné řízení, skvělá Bremba, krásně odpružený podvozek, tichý a pružný motor s pro mně zcela dostatečným výkonem. Překvapilo mně jen, jak silně motorka při ubrání plynu brzdí motorem. Nyní to už pokládám za výhodu, brzdy skoro nepoužívám.
Postupně si mě ale R850R získalo především úžasnou jistotou, pohodou a klidem při jízdě. Ta je pro mně prostě vždy radostná.

Dlouhodobou spotřebu mám kolem 4,8 - 5.2 litru na sto. Moto mi přijde s naloženými kufry paradoxně vyváženější než bez nich. Rozdíl je ale nepatrný.Na rozdílné přepínače blinkrů jsem si zvykl rychle. Na fóru se o Rkách někdy píše, že se na nich špatně řadí. To potvrdit nemůžu, s převodovkou problémy žádné nemám.

Negativa? Špatný přístup k baterce, trochu kvalita ochrany elektroinstalace, o jiných asi nevím..

Malá perlička:
Kamarád Petr, se kterým jezdíme již léta na vyjížďky, byl z mého Báwa tak unešený, že během měsíce prodal své tři (3!) motorky a šel do R850 také - byť ve verzi RT. Nedávno jsme byli s pár kluky na Orlím hnízdě 340 km tam a zase zpět a zadky nebolely.

Měl jsem a mám možnost se projíždět na docela dosti různých motorkách, Určitě jsou silnější motory. Bude i pár lepších podvozků i hezčích či charizmatičtějších motorek. Ale nevím o žádné, která by v sobě obsahovala (jako ojetina) za tak rozumné peníze tolik motorkářských pozitiv.

Motorky mám všeobecně rád. Nechci tady jiné motorky odsunout na druhou kolej a Rko zaujatě přechválit.
R850R prostě yyhovuje mé váze, výšce a naturelu:o)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Michal.72
Michal.72 napsal 12.08.19 v 09:54 10b.

Tomlon
Tomlon napsal 11.01.18 v 14:55 10b.

Krasavice! Třeba někdy protátneme Manu a BMW společně!

jpobo
jpobo napsal 24.07.15 v 20:05 10b.

moc pěkná , sám jsem přemýšlel nad R1100R, nakonec to ale vyhrálo RT...
tak ať slouží

tomasd.
tomasd. napsal 23.07.15 v 15:04 10b.

super napsaný

pavelbr
pavelbr napsal 23.07.15 v 13:53

Více komentářů



TOPlist