Má vysněná, design a zase design.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Byl to tehdy v době prvních vydělaných peněz můj sen. Jel jsem pro ni do Pohořelic a i přes drobnou kosmetiku na nádrži jsem si ji prostě musel odvést domů.
Motorku bych doporučil pro - Kochací typy, dojíždění do práce.
Doplňky na motorce - Otevřený výfuk, zrcátka v chromu, štítek nad světlem.
Recenze
Moto se mi vždy hrozně líbila, žebrovaný motor, zadní světlo z Ninji, krásně tvarovaná nádrž, bílé klasické budíky.
Po předchozí ER 5 moto neskutečně táhlo odspodu, mělo krásný zvuk (otevřený lauf) a celkově si už na ní člověk připadal jako na dospělé moto. Byl jsem strašně šťastnej a najezdil na ní asi nejvíc km každou sezónu, co jsem kdy moto vlastnil. Jezdili jsme v té době hodně i s bandou.
Na motu je s odstupem času asi nejzajímavější design, jednoduchá koncepce a zátah motoru. Svým určením vyhoví nenáročným pilotům pro toulání se krajinou či dojíždění do práce. Spotřeba byla kolem 5 litrů, brzdy a podvozek spíše podprůměr (záleží, s čím srovnáváte a jaké máte nároky nebo styl jízdy).
Byla to moje srdcovka, stejně jako dlouho po ní Triumph Sprint!