Neuvěřitelná síla s nádherným zvukem a díky světlu z "Avie" si jí nikdo nesplete
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Tchán jí prodával tak sem ho poprosil jestli mi ji na týden nepůjčí než bude pryč ... Jezdil sem před tím akorát na BMW F 650 CS, když jí nastartoval tak sem si říkal jestli to není blbost jezdit na takový potvoře, ale po pár km se si na ni hodně rychle zvykl a byl sem jasnej. Dneska už je moje :)
Doplňky na motorce - Krom toho že je tam okavidně koncovka Akropovič a nějak upravenýho karburátoru (nevím jak, ale je to napsaný na papíru z brzdy) tam je vše original.
Recenze
Dobře se mi na ní sedí, z BMW před tím sem byl pokaždý vytřepanej (jasně, jeden válec:D). Sem zvědav na delší cestu. Zároveň je mašiná pevná a nevlní se jak bramborák. Líbí se mi to vrnění a zvuk čtyřválce. Ten motor jede a chce se nechat vytočit, ale jak by ne když je motorka upravená a podle brzdy z roku 2008 má 128 koní :D to sem nevěděl dokud sem dneska nedostal všechny papíry k moto :) Ono už to así není takovej rozdíl, ale kdybych to věděl před tím tak nevím jestli bych si ji vůbec chtěl půjčit ze strachu :D Někdo psal že ty brzdy mají delší náběh, ale mě to zatím nepřišlo. Spíš to zadní se mi zdá jalový. Spotřebu sem zatím nepočítal, ale hrubým obsahem by to mohlo být těch 6, kor když ve VTP je 5.8. Toť první poznatky. Jo a ješte byla položená a kdyt na převodovce odřenej tak kdyby ste někdo veděli o jiným dejte vědět. Barvu asi netřeba popisovat, jen musím říct že mě se líbí víc jak tak zelená edice:)
Zatím je zaprášená a ve stavu jak sem jí pořídil, zima před náma takže bude v dílně co dělat.
Dávám 10 za originální vzhled a výběr značky
Dobrá