PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXSTSB Bad Boy 1340 custom (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Křesťan
Vloženo 20.1.2021
Aktualizováno 19.9.2023
Zobrazeno 2 053x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Původně jsem měl slinu postavit Bobber a pořídil jsem Haritage 1340 z roku 96. Jenže stroj byl takřka v krásném origo stavu a mě ho bylo líto zprznit. EVO jsem po dvou letech prodal s tím, že se vracím k Yamaze. Tohle odhodlání mi vydrželo mi to asi měsíc

Více fotografii

Motorka koupena od Čaroděj z Plenkovic - Čaroděj čaruje :-)

Výška jezdce: 200 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Hyosung Aquila 125: Né, to byl vtip. Chtěl jsem přesně tohle.

První dojmy - Nízký, dlouhý a zlý. Když to manželka poprvé viděla lekla se že budu mít nižší stroj než má ona. Jinak klasiký EVO osazený S&S karbecem ze kterýho po nastartování stříkají emoce na kilometr daleko. Když jsem to přivezl domů a projel to kolem bloku, křičel jsem radostí. Bylo mi jedno, že mašina nemá žádný světlo protože je to v podstatě "Hrubá stavba".

Motorku bych doporučil pro - Pro nepoučitelné masochisty, kteří hledají dokonalost již na pozemském světě.

Doplňky na motorce - Za doplně by se dala považovat brašna na levé straně a ještě snad rolka mezi stupačkami.

Recenze

To by bylo na dýl.
Pokud našinec touží po poctivém klasickém stroji na každodenní ježdění, po čase zjistí, že vodou chlazené stroje jsou zbytečně složité.Více jak dva válce nedávají smysl. Vstřikování je pitomost, protože do toho vedou dráty... Množina výběru se zužuje na tolik, že se člověk začne obávat, že jediná možnost je vlastní tvorba a to na platformě prověřeného stroje s rokem narození někde v minulém tisíciletí.
Po dvou sezonách jsem dal pryč mašinu, krásný EVO. Určitě to nebylo pro to, že by na něm nebylo už co vylepšit... A nakonec jsem si pořídil jebku EVO, na který není vlastně co pokazit...
Motorku jsem koupil v listopadu je dovezená z USA přes Polsko. Zřejmě v minulosti po velkým karambolu. Protože z původního stroje zbyla jen převodovka, kyvka, olejovka, a vršek motoru. Blok je Ultima, stejně jako rám. Přední vidlice je Panhead což v kombinaci s ofsetovým rámem mění celou geometrii podvozku - k horšímu. Ale mašinu to prodlužuje a vypadá to božsky. Stroj jsem prořítil, jako rádoby funkční celek za 155tis. Musel jsem hned spoustu věcí předělat, sehnat a nebo vyrobit. Bez přátel by to opět nešlo ale v květnu už motorka vyjela na cesty.
Po rvní sezoně která čítala asi 2000km se měnila hadice zadní brzdě pro vnitřní chlopeň která způsobovala že to brzdilo pořád. Přepracování doznalo i pružení přední vidlici.
Druhá sezona 4000km Sardinie Itálie Švýcarko... Před cestou proběhla výměna přední duše, výměna prasklého drátu v zadním kole. Nejlepší investicí však byla výměna kabelú ke svíčkám. Staré kabely ve vysokých otáčkách vynechávaly a já hledal dlouho odpověď v karburátoru.
Do třetí sezony jde motorka s přepracovanou přední brzdou (sladění průměru pístku na pumpě) Konečně jsem taky namontoval Kickstart do převodovky. Tomu se museli podřídit výfuky a tak mám místo 2-1 nově 2-2. V průběhu se motovala řídítka z hrazdou a červená kola, protože na těch černých mi v zadu popraskali dráty.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 15.10.23 v 21:40 10b.

Taky mi občas popraskají dráty. Asi nějaký mor.

TON-UP
TON-UP napsal 23.05.23 v 19:15 10b.

Za 10, tady není co řešit! Palec nahoru i za cestopis do Sardinie, dík, poslal jsem odkaz ženě .

zain1
zain1 napsal 08.04.23 v 14:57 10b.

Nádherná mašina

garcia
garcia napsal 07.01.22 v 23:32 10b.

Parádní Full Size Bobber. Už se těším až se letos zase svezem. Baví mě když tě vydím jet před sebou, hlavně ty průlety zatáčkama s tvým charakteristickým stylem.

Kreuz88
Kreuz88 napsal 12.09.21 v 23:18 10b.

Opět krásná práce, tleskám a smekám pane

Více komentářů



TOPlist