Dobrá,krásná a svižná.Umí nadchnout jak někoho kdo začíná tak i zkušeného motorkáře který nerad přehazuje nohu přes sedlo.
Výška jezdce: 192 cm
První dojmy - Najeto něco málo přes 300 km, což sice není mnoho, ale zároveň dost nato, aby se dalo něco málo napsat. Jako třeba to, že se až na vzdory úzkým řídítkům dobře vodí a to jak v městských uličkách, kde je plno nástrah a překážek, jde krásně za plynem. Sice to není super sport kde to hned vystřeluje vpřed, ale na skútr který má téměř 200 kilo je jeho zrychlení dostačující a na ztrapnění plechovek postačí. Jen přidat a pomaloučku, ale jistě letíte před něj a nemusíte čekat na kopec, z kterého ho předjedete. Zrychlující dvou metráková plastová krabice, bez problému zrychluje bez nějakých mezer až na hranici 150km, což je na naše poměry, a samozřejmě i silnice, dost na to, aby se nemusel tolik vytáčet. No a když už letíte takovou rychlostí, přijdou vhod i brzdy. Pravda, nejsou to Bremba od R1, ale ten kdo vezme za jednu páčku, toho moc neubrzdí, ale když se naučíte brzdit na skútru oběma, kde je vlastně pravá jen přední a levá obstarává obě kola, je dobré začít brzdit nejdříve pravou a levou si jen pomoci. Tak zastavíte rychleji, než auto ve stejné rychlosti. Takže do Japonska velká pochvala. Plno schránek a úložného prostoru jak pod řídítky (zde jsou dvě, jedna menší, třeba na cigarety nebo doklady a druhá větší, na ten zbytek co máte po kapsách),tak pod sedlem. Když je k tomu ještě kufr, tak se dá sbalit na dovču nebo víkendové kempování, ať na rybách nebo motosrazu. Doporučuji dokoupit přídavné plexy. Sice menším osobám asi není třeba, ale těm co mají 192 cm jako já, tak je velmi dobré. Krásně odvádí proud vzduchu a cestování je hned o to příjemnější. Na skútru mám jedno ze širších plexi plus ještě blatsry a tak ani za deště se necítím nijak ohrožen povětrnostními vlivy (jen ten stěrač tam chybí, ale to už je asi moc velký luxus). Ještě musím zmínit sedlo. Oproti jeho starší sestře má hodně velké sedlo, na kterém si najde pohodlí i zadek objemnějších tvarů.
Recenze
Najeto něco málo přes 300 km, což sice není mnoho, ale zároveň dost nato, aby se dalo něco málo napsat. Jako třeba to, že se až na vzdory úzkým řídítkům dobře vodí a to jak v městských uličkách, kde je plno nástrah a překážek, jde krásně za plynem. Sice to není super sport kde to hned vystřeluje vpřed, ale na skútr který má téměř 200 kilo je jeho zrychlení dostačující a na ztrapnění plechovek postačí. Jen přidat a pomaloučku, ale jistě letíte před něj a nemusíte čekat na kopec, z kterého ho předjedete. Zrychlující dvou metráková plastová krabice, bez problému zrychluje bez nějakých mezer až na hranici 150km, což je na naše poměry, a samozřejmě i silnice, dost na to, aby se nemusel tolik vytáčet. No a když už letíte takovou rychlostí, přijdou vhod i brzdy. Pravda, nejsou to Bremba od R1, ale ten kdo vezme za jednu páčku, toho moc neubrzdí, ale když se naučíte brzdit na skútru oběma, kde je vlastně pravá jen přední a levá obstarává obě kola, je dobré začít brzdit nejdříve pravou a levou si jen pomoci. Tak zastavíte rychleji, než auto ve stejné rychlosti. Takže do Japonska velká pochvala. Plno schránek a úložného prostoru jak pod řídítky (zde jsou dvě, jedna menší, třeba na cigarety nebo doklady a druhá větší, na ten zbytek co máte po kapsách),tak pod sedlem. Když je k tomu ještě kufr, tak se dá sbalit na dovču nebo víkendové kempování, ať na rybách nebo motosrazu. Doporučuji dokoupit přídavné plexy. Sice menším osobám asi není třeba, ale těm co mají 192 cm jako já, tak je velmi dobré. Krásně odvádí proud vzduchu a cestování je hned o to příjemnější. Na skútru mám jedno ze širších plexi plus ještě blatsry a tak ani za deště se necítím nijak ohrožen povětrnostními vlivy (jen ten stěrač tam chybí, ale to už je asi moc velký luxus). Ještě musím zmínit sedlo. Oproti jeho starší sestře má hodně velké sedlo, na kterém si najde pohodlí i zadek objemnějších tvarů.
Ať Ti dělá jenom radost a za 10
Chlapy díky, snažím se aby vypadala k světu, no ale vzhledem k tomu co máte doma vy tak víte očem je řeč jinak i vám velká pochvala
Barva parádní, tak at' ti skútr dělá radost.
Tak ten je parádní. Měl jsem 2 tyto burgoše. Jsou to supr stroje až na tu absenci kontrolky oleje. Hodně olej žerou a proto těch motorú Moriny se hodbě zadírá. Potřeba to často kontrolovat. Jinak jsou supr. Máš parádní kousek a krásná barva. Koukni do historie mých motorek.