Obratná, hravá, překoňovaná bestie, která ovšem padne do ruky po prvním svezení
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Trochu jsem se bál, že budu z ní nějak vyklepaný nebo něco. Sedl jsem a jako bych na ni jezdil roky.. Hrozně dobře ovladatelná, hravá a pane bože, když se sáhne po plynu !
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro lidi, kteří mají naježděno! Je to plnokrevný závodní stroj a tak je třeba se k němu chovat. Nezanedbávat údržbu (ačkoliv je jak všichni víme stupidně drahá..)
Doplňky na motorce - Výfukový systém akrapovič, boční brašny, zadní kufr, vyhřívané gripy, origo blastry
Recenze
Jediná volba, protože snad neexistuje podobně udělaná cestovní motorka (rozhodně v té cenové relaci). Byl to můj sen už ani nevím od kdy. Brzdí až skoro stupidně moc :D. Jak jsem říkal neuvěřitelně ovladatelná, klidná, ale když se přidá, neví kdy přestat. Mám k ní cestovní brašny na bok, koupím zadní kufr a určitě podnikneme nějaké výlety minimálně po ČR. Jediné mínus bych bral poměr kolik benzínu žere a jak velkou nádrž má.. Kombinace obojího bohužel prý znamená maximum na nádrž před rezervou okolo 200km, což není úplně moc.
Teď jsem byl na cestě po ČR, 1200 km za 4 dny a musím říct, že supr. Jediný možná mínus je to, že bez předního plexi nebo jakékoliv ochrany jste vystaveni všem přírodním vlivu v plné síle.. Dále jsem za celých 1200 km skoro nemusel sáhnout na brzdy :D . Na brzdy jsem sáhl vždy až tehdy, když jsme šli do úplného zastavení (křižovatky apod..) jinak vůbec nic.. 1 nebo 2x se podřadí a motorka stojí. Má neuvěřitelnou kompresi.
Další velice pozitivní věc byla ta, že i v náloži s plným kufrem a velkým vakem přes sedadlo spotřeba klesla z běžných 7,3 l/100 na 6,3 l/100 , což je úžasné!
Ja většinou dávám na nádrž 220 - 250 km
Oranžový rám by jí slušel...
Moc pěkná. Ať to jezdí...
Krásná kačena přeji nekonečnou porci zábavy v sedle téhle bestie a hlavně, krátkou zimu