první GS, r1100r jsem ml už najeté a tady to byl jen vyšší posaz, takže jsem neby překvapený
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - bez překvápka,
Doplňky na motorce - padací rámy Hepco Becker, přední xenony Touratech, výztuhy převodovky, panceřové brzdové hadice, KN filtr, Leo Vince koncovka + svod, kryt rukou Acerbis, zvýšení řídítek, doraz řízení, MRA vario plexi, ale kryt chladiče Marselus, kryty hlav Marselus, šucplech hlavního stojanu Marselus, ýztuhy nosiče pod topcase Yuri13, rozšířené patky bočního stojanu
Recenze
měla to co erku chybělo - pohodlí na delší trasy - nefučí, déšť byl po mnoho letech na naháči "absolutně odkloněn" a fakt mi ta motorka seděla, ale upřímně je to takové SUV, na turanckách na cesty supr, kvalita asfaltu je fuk, jezdilo se mi na ní fakt bezstarostně. navíc její cargo schopnosti (zadní sedák pryč = plotna na přivázání balíku s díly, nebo nářadí, případně vak s věcma), topcase a hurá kamkoliv.
ale ppo krátké době začala chbět šestka - dálniční rychlopřesuny pro 11ku moc nejsou. 11ky mají dokonalou okreskovou převodovku, ale na větší dávky nutně zrychlených kilometrů to není. v kombinaci s laďákem pak bylo utrpení držet alespoň 140 v hodině po dobu x hodin v kuse...
Takže jsem se začal poohlížet po 1150, bo byla "stejná" ale měla vyřešenou šestku, líbivější design, hydraulickou spojku (lanka na 11ce kdy se nekontrolujou rády praskají za válečkem v usazení v páčce).
Az na predni svetlo identicka vybava jako na me 850tce Mam teda navic nosice a kufry Zega.
Jinak dal jsem na mou motorku vstriky EV14 z dvanactky a jede ted daleko lip...
Pěkná 1100... super plexi MRA ,TT dvojité světlo a super ...