Šestistovka na steroidech nebo vykastrovanej litr, jak kdo chce .Každopadne krásnej velkej bajk
První dojmy - čím víc jedu tím lépe to zatáčí a pokládá se do zatáčky, zátah už od spodku člověk se nenaděje a už se mu na budíku objevujou třímístný čísla.
Doplňky na motorce - led blinkry, držák spz, klín pod motorem, kryty chladiče, madla spolujezdce vše org. Yamaha. Rutan padáky, Akrapovič koncovka. Öhlins centrál tlumič. Sedla SHAD. Zrcatka Vicma EY499. M-style gripy, zavažíčka, pačky. Přední pancéřové hadice Hel. Tankbag ion two na podkovu. Brašny moto detail 2x24-30l držáky vlastní výroba.
Recenze
Chtel jsem něco silnějšího než FZ6n, ale zase ne litra a přitom cenově přijatelného.
Jízda super, motor šlape už od spodku oproti fz6, brzdy fungují jak mají, podvozek Öhlins centrál tlumič šlape ruku v ruce s ovladatelností moto má skvělou odezvu k řidiči. Spolujezdec moc pohodlí nemá, ale zlepšil jsem ho sedlem od SHAD a přidáním madel spolujezdci. Do úložného prostoru se mi kupodivu vešlo vše co jsem vozil v fz6. spotřeba průměr tak 6,5
Moto se cítí nej na klikatých rychlých silnicích.
Parádní bike rád na ní vzpomínám...