Suzuki GSXR 400,
dle technických regulí pro závody na přírodních okruzích.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Speciál postavený pro road racing ve tř. 400SSP. Úpravy: vačka, race elektronika, laděný výfuk, otevřený filtr, vidlice a brzdy s pancíři ze zx10r, magnéziové kola, převody dle tratě.
Recenze
Není to moje motorka. Pro zranění jezdce mi byla zapůjčena pro účast závodu v Dymokurech na přírodním okruhu a to prostě nešlo odmítnout.
GSXR400 jsem poprvé řídil až při ostrém měřeném tréninku, ale adaptace na stroj přišla prakticky ihned, ostatně já s tím problém nikdy neměl.
Na race gumách (pirelli superbike slick + supercorsa) výborně ovladatelná motorka, s kterou jde jakkoliv okamžitě a hravě měnit náklon, což bylo moc příjemné.
Suzuki samozřejmě nemá antihopp, přeci jen je to 4 kilo, ale i tak se při ostrém podřazení snadno dostane do smyku, ale je to čitelná zábava.
Na motoru je 70PS+, po napřevodování suzina velmi solidně jede a jezdec se skutečně baví.
dobrá sranda chtěl bych jí projet..