Druhý pokus o soužití teréní motorkou
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Srdcem jsem pořád asfaltomrdal ale i tak mě to táhne k něčemu vhodnému i mimo silnice, hlavně kvůli snad brzké cestě do východních zemí. Takže je to takový svazek z rozumu, uplně vyplesklý z toho nejsem ale baví mě to.
Recenze
K silničním motorkám jsem chtěl opět i něco teréního a lehce expedičního.
Po neúspěšném pokusu s XTZ750, což skutečně nebyl dobrý nápad, jsem si dal na tři roky s ofroudem pauzu. Ale stále častěji se opakující debata na téma kdy zase dáme nějaké to adventure pozérsví , mě nahlodávala ke koupi něčeho do terénu. Navíc letní sezóna na silničce je krátká a s něčím teréním, se dá jezdit pořád.
Na jednu stranu bych si nejradši zkusil nějaké ostřejší enduro, ale na druhou vím, že bych to nikde pořádně nevyužil, tudíž jsem zvolil takový kompromis. V terénu se s tím dá projet hodně a přesun po silnici je na tom taky zvládnutelná věc.
Jelikož to byla již třetí motoka, na kterou jsem se jel podívat, vyrážel jsem se značnou skepsí, dokonce i bez helmy, vlastně jen pro to, že to bylo hned kousek od domu.
O to mileji jsem byl překvapen, co jsem to nalezl. Tudíž za tři hodiny už jsem s ní lítal po poli jakožto nový majitel :D
Najeto mám přes tisíc km, z toho možná půlku v režimu pole, louky, lomy, lesy.
Podvozkem je to na můj um až dost naddimenzované, nastaveno hodně na tvrdo ale to mi vyhovuje. Brzdy jsou na terén docela dost ostré, na silnici ale fungují díky tomu skvěle.
Motor jede nahoře moc hezky, zato dole je to dost ucukané, umlácené, bez síly... Do terénu mi to jako ideální nepřijde.
Celkově mám pocit, že by z toho byl super motard, ale jako cesťáka na projíždění evropou si to pořídí snad jenom magor.
Uvidíme jak přežijeme plánovanou expedici...
Tak ani ten druhý pokus nevyšel a zase zůstáváme na silnici