Našel jsem ji! Báječný stroj. Má přesně to co mě chybělo u XT660X.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Jede to. A hodně. Delší dobu jsem měl XT660 a to má přeci podobný objem, tak to nemůže být tak velký rozdíl. Ale on je. Kačena funguje lépe ve všech směrech.
Doplňky na motorce - Akrapovič, bástry s hliníkovou výztuhou, malý nosič, KN filtr,
Recenze
KTM 690 enduro je další pokus o ideální motorku na asistenci když jdou synkové jezdit na PW50 a PW80. No zase to úplně nevyšlo podle představ. Prodejce k ní totiž měl i SMC 17" kola, která byla zrovna na motorce i nasazená. Nemůžu si pomoct, ale mám prostě pro motárdy hroznou slabost. Už jen jak to nádherně vypadá. A když jsem se na nich projel, tak bylo rozhodnuto. Beru. Enduro kola jsem sice párkrát vyzkoušel, ale teď již odpočívají v rohu garáže a motorka je naleštěná na 17" kolech.
Letos v dubnu to budou 2 roky co jí mám. Sice není na ježdění tolik času, kolik bych si představoval, ale užívám si na ní každý kilometr jízdy.
Neubráním se srovnání s XT. Bylo super. Přišlo mě, že krásně brzdí a že mu pouze schází trochu toho výkonu. KTM 690 je jinde. Se vším. Výkon, podvozek, brzdy, váha. To nejde nemilovat. Nemám ji moc do rychla, to už mě dávno přešlo. Jezdím převod 15-45. Na zadní se zvedne plynem ještě na trojku a přesto jede přes 170. Ten motor je neskutečnej. Jediné na co si u něj člověk musí zvyknout je, že je hlučnější. Prostě KTM a 690-ka obzvláště. Není to vada, je to vlastnost. První měsíc jsem z toho byl nesvůj. Dokonce tak, že jsem to hned zavezl do KTM servisu na takovou vstupní prohlídku. Jeden ventil na hranici tolerance, takže doladěn a zbytek OK. Zvuk prý naprosto normální, že si zvyknu. A zvyknul jsem si :)
Dobrá volba
Cože, jakej kravál? Já ho přes ten rámus na své staré LC4 vůbec neslyším