PROFIL MOTORKY

BMW K 75 RT (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cepal
Vloženo 30.3.2017
Aktualizováno 30.3.2017
Zobrazeno 1 487x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


koupeno: 02/2016
nabourano: 07/2016
opraveno: 02/2017
na prodej: 04/2017 (koupil jsem lip vybavene K75RT)

První dojmy - skvele kaptoy oproti K75S, skvele mekci nastaveni predniho odpruzeni. Nefunkni ABS je k vzteku.

Motorku bych doporučil pro - pro me :-)

Recenze

Jsem jednoduchej clovek a mam rad vyrobky, jejichz design ma nejaky smysl. Napriklad auta s radovym sestivalcovym spalovacim motorem a prestavbou na LPG. Motorky s radovym trivalcem, podelne lozenym, takze vsechny hridele jsou v rovnobeznych osach vcetne kardanu... Dneska uz i BMW vyrabi pricne lozene motory, takze K75 je jedna z "nejnovejsich" motorek s kontrukci mne vyhovujici .. Ale K75S melo moc hubeny kapoty na Anglicke pocasi, moc tvrde nastavene predni odpruzeni, nemelo ABS... takze logicky jsem musel upgradovat na K75RT. To se povedlo, ale po roce upgraduju zase na K75RT, ktere uz ma funkcni ABS, padaci ram, vyhrejvany hefty, elektricky plexi a paradni velky bocni kufry, za coz bych jako doplnky k me stavajici motorce dal vic, nez za cele "nove" k75rt na ebay... takze v dubnu 2017 presedlavam z "modre" na "cervenou"...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist